Starbucks încheie anul 2019 cu 28 de cafenele în București

Starbucks încheie anul 2019 cu deschiderea a două cafenele mult așteptate în București – în centrul comercial Mega Mall și Gara de Nord. Prin inaugurarea primei cafenele în Mega Mall, cu o suprafață de 65mp, Starbucks este astfel prezent în toate mall-urile importante din București. Gara de Nord, destinație istorică în București, are din luna decembrie o nouă cafenea – Starbucks Gara de Nord. Având o suprafață de 175mp, cafeneaua își așteaptă clienții cu băuturi personalizate pe bază de espresso, gustări sănătoase, cafea boabe și ceaiuri pentru acasă, precum și o gamă diversificată de produse de retail.

„Anul 2019 se încheie pentru noi cu două deschideri importante care ne consolidează prezența în București. Începând cu această lună, suntem prezenți în toate mall-urile importante din Capitală și în cea mai mare stație feroviară a României, Gara de Nord. Am adus astfel întreaga experiență Starbucks – calitatea și aroma cafelei măcinate pe loc, baristas pasionați, atmosfera inegalabilă și comunitatea iubitorilor brandului – mai aproape de cât mai mulți bucureșteni și călători”, a declarat Karol Żuradzki, Director Regional pentru România, Bulgaria și Serbia.
Clienții sunt invitați să profite de sezonul paharelor de sărbătoare și să descopere băuturile delicioase de sezon, incluzând Toffee Nut Latte, Gingerbread Latte și Toasted Marshmallow Hot Chocolate.

Cei care nu au timp să se bucure de experiența din cafenelele Starbucks, își pot savura cafeaua preferată „take away”. Conceptul „Adu-ți propriul termos” presupune ca orice client Starbucks să vină oricând cu tumblerul preferat în cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achiziționată. Acum pot alege și paharul reutilizabil în varianta de sărbători. Astfel clienții contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hârtie și consumă cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.

Cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume.

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop).

În prezent, AmRest operează rețeaua de peste 2.100 restaurante în segmentele restaurante cu servire rapidă și restaurante casual dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie.

Articolul precedentProfi anunță oficial preluarea magazinelor Pram Maya
Articolul următorKFC a deschis restaurantul cu numărul 82 în Băneasa Shopping City din București
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.