Produsele antirid şi dermatocosmeticele − în topul vânzărilor online ale Farmec

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunţă că Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5% și Fiolele cu colagen au fost cele mai solicitate produse în magazinul online în 2017. Astfel, în clasamentul vânzărilor online se află produse din gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Aslavital Mineralactiv.

Cea mai vândută gamă online este Gerovital H3 Evolution, creată pe baza ingredientelor active de ultimă generație care oferă produselor o eficacitate demonstrată clinic. Din gama Gerovital H3 Evolution, cele mai solicitate produse au fost Fiolele cu Acid Hialuronic de concentrație 5%, Serul cu Acid Hialuronic 6% și Crema antirid cu Acid Hialuronic 3%.

Pe următoarea poziţie este gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima gamă premium de dermatocosmetice din portofoliul Farmec, lansată în primăvara anului 2017, cu ocazia aniversării Gerovital 50 de ani.

Aslavital Mineralactiv, a treia gamă din topul preferințelor consumatorilor, este o altă gamă unică pe piaţa locală, care are la bază extract ecocertificat de Goji și Argilă 100% naturală, extrasă dintr-o sursă unică – Munții Pădurea Craiului.

În 2017, vânzările din magazinul online au înregistrat o creştere de circa 23% faţă de 2016. Comenzile plasate online au fost realizate atât din ţară, cât şi din străinătate.
“Zona de e-commerce este una dintre direcţiile prioritare de dezvoltare în cadrul Farmec. În 2017, am extins beneficiile şi facilităţile magazinului online, pentru a le oferi consumatorilor o interacţiune cât mai plăcută şi un acces cât mai rapid la brandurile şi produsele preferate”, a declarat Cristina Berdea, Manager Vânzări Online Farmec.

Printre alte game aflate în topul preferințelor online sunt Gerovital Tratament Expert, Gerovital Luxury, Farmec, Gerovital H3 Classic sau Gerovital H3 Men. Astfel, în acest clasament se remarcă atât game consacrate deja, cât şi cele mai recente, printre care Gerovital Luxury, prima gamă de lux din portofoliul Gerovital. Dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă, Gerovital Luxury este disponibilă doar în magazinul online www.farmec.ro şi în reţeaua magazinelor de brand Farmec şi Gerovital.

La sfârşitul anului 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

Articolul precedentPrezență românească la „Săptămâna Verde” de la Berlin
Articolul următorEuroCommerce salută strategia adoptată de CE privind materialele plastice
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro