Producatorul autohton de bauturi Zarea intra pe segmentul cidru

Producatorul autohton de bauturi Zarea a intrat recent in categoria cidru, cu brandul DACIC Romanian Ciders. „Avand o traditie de peste 100 de ani in fermentarea vinurilor si producerea de vinuri spumante, ZAREA are expertiza necesara fermentarii sucului de mere necesar obtinerii de cidru. Astfel, ZAREA isi consolideaza experienta de producator de bauturi alcoolice fermentate, utilizand know-how romanesc, suc de mere romanesti si gusturi romanesti pentru a crea o bautura alcoolica fermentata din mere romanesti, placut aromata, cu o concentratie de alcool de 4,5%”, precizeaza reprezentantii companiei.

„DACIC Romanian Ciders a fost provocarea noastra, aceea de a crea un brand romanesc in categoria inovativa cu cea mai mare dezvoltare din Europa si din lume. Animati de spiritul indraznet al stramosilor nostri daci si bazandu-ne pe calitatea recunoscuta a merelor noastre romanesti, dar si pe experienta companiei de peste 100 de ani in fermentarea vinurilor si sucurilor de fructe, am alcatuit aceasta gama, ca pe o poveste cu note si texturi proprii, in care toate simturile sunt implicate. Consumatorii romani ne-au ajutat in alegerea celor patru arome: mere, afine, capșuni & fragute și visine, gusturi traditionale romanesti”, a declarat Emil Popescu, Presedinte ZAREA S.A.

DACIC Romanian Ciders este disponibil la nivel national in cele patru variante: Afine, Capsuni & Fragute, Mere si Cherry (visine) in ambalaj sticla de 0,275 L.

ZAREA S.A este unul dintre primii jucatori din piata romaneasca de bauturi alcoolice si vinuri spumante, avand o traditie de la 1912. In portofoliul sau cuprinde 12 branduri de traditie care acopera segmentele de vin spumant, cidru, sangria, brandy, lichior, vermut, bitter si vodca.

Articolul precedentReteaua Penny Market ajunge la 176 de magazine
Articolul următorMoment istoric in industria de distributie: Grupul Aquila detroneaza Interbrands. Vezi si alte schimbari in Top 20 Distribuitori
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.