Porti deschise la Topoloveni, Arges

MGC Topoloveni a organizat marti, 3 octombrie 2017, un eveniment in care a deschis portile fabricilor pentru 2.000 de vizitatori, presa locala si centrala, precum si partenerii companiei. La eveniment a fost prezent Ministrul Agriculturii, Petre Daea, impreuna cu ambasadori, Primarul Orasului Topoloveni si autoritatile locale.

Participantii la eveniment au vizitat sectiile fabricii si au vazut cum se prepara zacusca de Topoloveni, cu vinete si ardei copti direct pe flacara, intocmai dupa procedeul traditional, dar in cantitati mari, datorita tehnologiei moderne; de asemenea, au putut degusta din sarmalele pe care bucatarii tocmai le scoteau din cuptor ca sa le puna la conserva.

In acest moment, MGC Topoloveni produce in patru sectii – sectia de legume, fructe si mancaruri; sectia de semipreparate congelate; sectia de sosuri; sectia de specialitati din carne – sub mai multe branduri: Bunatati de Topoloveni, Gradina Mariei, A la carte collection, Quali (HoRe-Ca), Beyroutee si Tabakta (pentru pietele internationale).

Cei peste 10 ani de investitii in retehnologizarea fabricii – de la masina de gatit iahnie, la cuptoarele pentru sarmale si la linia de copt vinete si ardei pentru zacusca direct pe flacara – sunt garantia ca mancarea este gatita traditional la MGC Topoloveni, dar in cantitati mari.

Ziua Portilor Deschise a continuat cu o parada, o hora, momente folclorice sustinute de Orchestra Doina Argesului, Trupa de Dans Rebel, Grupul Vocal Haiducii Vladicii, Ansamblul Folcloric Ciuleandra si a culminat cu recitalul live al Mariei Dragomiroiu. Ziua s-a incheiat cu focuri de artificii si un tort de peste 10m lungime.

In anul 2002, MGC Topoloveni a achizitionat fabrica de conserve infiintata la 1901 la Topoloveni si, in urma unui amplu proces de investitii, a reusit ca, la inceputul anului 2016, sa o pozitioneze in topul producatorilor de alimente din Romania.

Astazi, cei peste 250 de angajati permanenti ai companiei produc anual peste 7.500 de tone de alimente in peste 200 de sortimente, zacusca aducandu-le pozitia de lider de piata in valoare si volum, conform GFK.

 

Articolul precedentDelikat redefineste identitatea vizuala a ambalajelor
Articolul următorIn Romania, 72% dintre oraseni prefera produsele de baza made in Romania
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro