Delikat redefineste identitatea vizuala a ambalajelor

0
249

Delikat lanseaza un nou design al ambalajelor pentru intregul portofoliu de produse, intr-o linie moderna si unitara. Redefinirea identitatii vizuale se integreaza in noua campanie de comunicare a brandului, “Gustul bucuriei de a fi impreuna”, parte a platformei care promoveaza “Gustul de acasa”. Acesta reprezinta diferentiatorul pe care Delikat il detine si care acum transmite un mesaj mai puternic, emotional, prin promovarea valorilor de familie.

“Stabilirea unor legaturi emotionale si transpunerea valorilor brandului in actiunile pe care le realizam, ne aduc mai aproape de clientii nostri si de promisiunea pe care le-o facem in calitate de lider al categoriei de baza pentru mancare: sa aducem zilnic in casele lor, “Gustul de acasa”. Noua campanie Delikat, lansata anul acesta, vine sa intareasca legatura emotionala cu consumatorul nostru, fiind construita in jurul importantei familiei. Povestea pe care dorim sa o transmitem este aceea ca indiferent de greutatile si problemele cotidiene, intotdeauna cand revii acasa, masa in familie va fi liantul care te va reconecta la lucrurile si sentimentele cu adevarat importante. Astfel, Delikat este mai mult decat un ingredient care face mancarea speciala si deosebit de gustoasa, este sentimentul de a te simti in siguranta alaturi de cei dragi.” a declarat Andreea Bobes, Category Manager Savoury & Dressings (Unilever).

Pentru a sustine campania manifest, Delikat a initiat Studiul National al Meselor in Familie, ca un prim pas al platformei „Gustul bucuriei de a fi impreuna. Gustul de acasa” prin care isi propune sa incurajeze cat mai multi romani sa se reuneasca in jurul mesei si sa constientizeze cat de important este acest lucru pentru echilibrul familial. Totodata, pentru a atrage atentia asupra contextului social actual si pentru a promova la nivelul intregii tari, beneficiile meselor in familie, Delikat isi propune sa marcheze pentru romani “Ziua Nationala a Meselor in Familie”.

In plus, ca parte a noii platforme de comunicare, Delikat isi redefineste identitatea vizuala intr-o directie mai moderna, dar in acelasi timp unitara. Noul design are elemente comune intre cele trei game de produse: pudra, granule si bors, pastrand culorile si imaginile reprezentative ale brandului Delikat si punand accentul pe calitatea ingredientelor atent selectionate, conservate prin uscare. Odata cu lansarea noii identitati vizuale, Delikat Bors Magic vine si cu o reteta imbunatatita, doar cu ingrediente naturale, cu tarate si leustean, oferind acelasi gust acru, autentic.

Noile ambalaje Delikat au fost validate si apreciate de consumatori, cu ocazia realizarii unor studii specifice, in urma carora au fost confirmate diferite aspecte: impactul vizual, identificarea rapida la raft si cresterea intentiei de cumparare. Noile ambalaje se gasesc in magazine incepand din luna august, urmand sa se realizeze treptat tranzitia pe toate cele trei game: pudra, granule si bors.

Lansarea noului ambalaj va fi sustinuta printr-un plan integrat de marketing ce va contine componenta TV, promovare online pe platforma www.retetaperfecta.ro, campanii de PR, precum si activari dedicate in magazine.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentShopping City Ramnicu Valcea va fi inaugurat in luna decembrie, 2017
Articolul următorPorti deschise la Topoloveni, Arges
Daniela Oancea
Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.