PepsiCo a înregistrat o creștere netă a vânzărilor de 2% în cel de-al doilea trimestru din 2018

0
276

În cel de-al doilea trimestru din 2018, PepsiCo a raportat venituri și un profit care au depășit așteptările analiștilor de pe Wall Street, grație performanțelor puternice obținute de divizia de snacks-uri Frito-Lays, care a înregistrat o creștere cu 5% a profitului operațional, potrivit raportului publicat pe site-ul companiei.

Totuși, profitul producătorului de băuturi răcoritoare a scăzut cu 14% până la 1,82 miliarde de dolari, afectat de costurile mai mari cu materiile prime și logistica. Venitul net a crescut cu 2,4%, până la 16,09 miliarde dolari, astfel încât compania și-a reconfirmat perspectivele financiare pentru anul fiscal 2018.

Vânzările din America de Nord au scăzut pentru a patra perioadă consecutivă, după cum informează publicația FoodDive. Venitul net al diviziei americane de băuturi a scăzut cu 0,9%, până la 5,19 miliarde de dolari. Divizia generală a băuturilor a înregistrat venituri nete cu 2,4%, ajungând la 16,09 miliarde USD.

„Vor trece mai multe trimestre până vom reveni pe drumul cel bun”, a declarat șeful departamentului de finanțe PepsiCo, Hugh Johnston, despre divizia de branduri americane de băuturi într-un interviu acordat publicației The Wall Street Journal. Johnston a declarat că atenția companiei îndreptată către băuturi mai sănătoase precum apa îmbuteliată LIFEWTR a afectat performanța brandurilor de bază, precum Gatorade și Pepsi și că PepsiCo și-a majorat cheltuielile cu publicitatea pentru aceste mărci.

Produsele PepsiCo sunt consumate de un miliard de ori pe zi în mai mult de 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 63 miliarde de dolari în 2017, impulsionate de un portofoliu complex de branduri de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul de produse al PepsiCo include 22 de branduri care generează mai mult de 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale în retail.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here