Retailerul își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Blvd. Cetății , nr. 71-75. Această deschidere marchează al patrulea magazin PENNY din oraș și subliniază astfel evoluția strategică a brandului în România. Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 645,25 mp şi 42 de locuri de parcare, iar programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 20:00.
PENNY Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, noul magazin PENNY din Timișoara oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.