PENNY România deschide un nou magazin în Timișoara

Retailerul își continuă expansiunea și anunță deschiderea magazinului cu numărul 403 în Timişoara, pe Blvd. Cetății , nr. 71-75. Această deschidere marchează al patrulea magazin PENNY din oraș și subliniază astfel evoluția strategică a brandului în România. Noul magazin dispune de o suprafață de vânzare de 645,25 mp şi 42 de locuri de parcare, iar programul de funcționare este de luni până sâmbătă între orele 7:30 – 22:00, iar duminică între 8:00 – 20:00.

PENNY Punct subliniază direcția strategică de dezvoltare a PENNY Market în România, bazându-se pe șapte piloni esențiali: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Clienții găsesc în magazin o zonă extinsă pentru produse proaspete și mărci proprii, cu o semnalizare clară a promoțiilor și categoriilor de produse esențiale. În plus, noul magazin PENNY din Timișoara oferă soluții convenabile pentru stilul de viață dinamic al clienților, inclusiv o gamă variată de produse ready to eat, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Articolul precedentPeste 40 de crame expun la Vernisajul vinului moldovenesc din Cluj, 11 decembrie 2024
Articolul următorBergenbier S.A. încheie un parteneriat pe termen lung cu festivalul UNTOLD
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.