Pawel Musial, Directorul general al rețelei de magazine Profi, speaker al evenimentului Retail 2021: Câştigător în proximitate

Cu peste 1.400 de magazine situate în mai bine de 640 de localități si o echipă ce depășește 23.000 de angajați, Profi este rețeaua românească de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică. L-am invitat pe Pawel Musial, Directorul general al rețelei de magazine Profi, să vorbească despre planurile sale privind segmentul de proximitate în România, în cadrul evenimentului de business Retail 2021: Câştigător în proximitate.

Pawel este absolvent al Universității din Varşovia, cu studii în chimie şi o diplomă în tehnologie nutriţională. Puternic spirit antreprenorial, Pawel și-a creat propria afacere de comerț cu ridicata, iar mai apoi și-a deschis magazine proprii, care vindeau carne de pui şi mezeluri, afacere pe care ulterior a vândut-o. Și-a început apoi cariera în retailul modern câștigând un concurs pe care retailerul german Hit l-a organizat pentru a alege şi pregăti timp de doi ani un manager de supermarket.

Motive familiale au făcut ca apoi să se mute la Tesco, unde a evoluat constant, ajungând să fie numit director operațional, funcție pe care însă a declinat-o în 2004, când o companie rusească i-a oferit posibilitatea să gândească independent și să devină manager pentru Europa de Est. Treptat, Pawel Musial a ajuns să fie directorul operaţional, apoi directorul general al lanţului Perekriostok, din Federaţia Rusă, devenit ulterior X5 Retail Group. A fost vicepreşedinte şi CCO al companiei până în 2008, iar mai târziu a rămas membru al consiliului de supraveghere X5 (o rețea cu 20.000 de magazine) până în 2018.

Pentru realizările sale, în Rusia a primit premii naţionale care îl consacrau drept cel mai de succes lider din retailul rus: Man of the Retail 2006, Gold Olimp 2005 (Premiul preşedintelui naţional) în afaceri etc. În 2008, a deţinut funcţia de CEO al Eko-Market, Ucraina, devenind preşedinte al acestei reţele din 2009 până în 2010, când s-a alăturat echipei Profi, în calitate de CEO. În Rusia pe mulți i-a surprins mutarea sa la o firmă mai mică, dar răspunsul lui a fost fără echivoc: „Aici îmi voi găsi echipa cu care am să creez un viitor lider de piaţă”.

Proximitatea continuă să fie pe un trend crescător, fiind unul din cele mai importante trei criterii în alegerea destinaţiei pentru cumpărături. Jucătorii din industria de retail din România au reuşit să aducă segmentul de proximitate în topul preferinţelor cumpărătorilor, iar criza sanitară a accelerat succesul de care se bucură acest format la noi.

Vom verifica aceste afirmații în cadrul evenimentului organizat de Modern Buyer pe 21 mai 2021, cu datele furnizate de agenția de cercetare de piață GfK.

Modern Buyer își propune să aducă în faţa participanţilor speakeri de top din industria de Retail şi FMCG pe care îi vom prezenta în perioada următoare.

Subiecte pe care le propunem pentru dezbatere în cadrul conferinței

-Expansiunea în 2020 şi 2021 pe formatul de proximitate (deschideri, investiţii, remodelari)
-Diferenţiere între jucătorii de proximitate. Care sunt elementele ce pot genera diferenţiere: sortiment, pozitionare, strategii promotionale etc;
-Misiuni de cumpărare în proximitate – implicaţii asupra strategiei retailerilor și furnizorilor FMCG;
-Câştigător în proximitate – pe ce mizează atât retailerii, cât şi parteneri lor, furnizorii, pentru a câştiga în segmentul de proximitate? Care sunt provocările acestui format şi ce soluţii funcţionează?
-Strategia win – win în formatul de proximitate, pe înţelesul antreprenorilor și producătorilor FMCG (aici vom afla ce condiții impun retailerii partenerilor din FMCG, dar și cum își propun să le susțină producția).

Retail 2021: Câştigător în proximitate va avea loc în format digital, pe My Connector, o platformă web inovativă (ce asigură accesul live la sesiunile de prezentări, schimbul de cărți de vizită cu partenerii din sectorul de business, discuții one to one cu alți participanți, înainte și în timpul evenimentului, cu posibilitatea de a adresa întrebări și interveni în dezbatere, vizite în zona Expo Area).

Informații despre modalitățile de participare la acest eveniment, dar și despre cum puteți dobândi caliltatea de partener, puteți obține de la echipa Modern Buyer, prin e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; maria.hurduc@modernbuyer.ro și la telefon +40 767 118 833, respectiv +40 729 880 041.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here