(P) Döhler la BrauBeviale 2019: Descoperiți ingrediente naturale și idei inovatoare pentru Multi-Sensory Experiences® unice!

Respectând motto-ul companiei „Transformăm ce este mai bun în natură în excelență nutrițională și multisenzorială”, Döhler va prezenta vizitatorilor la târgul BrauBeviale ce va avea loc la Nuremberg în perioada 12-14 noiembrie 2019, ingrediente, sisteme de ingrediente și soluții integrate inovatoare pentru industria băuturilor. În centrul atenției vor fi inovațiile care combină nutriția pe bază de plante, naturalețea și reducerea zahărului cu Multi-Sensory Experiences® unice și care satisfac dorințele consumatorilor preocupați de mediu și de sănătate.

De la băuturi răcoritoare pentru adulți, cu conținut redus de zahăr si arome inovative, sucuri NFC (not from concentrate) proaspete și fructate şi continuând cu apă răcoritoare cu infuzie de fructe și beri fără alcool, vizitatorii standului Döhler pot descoperi idei pline de inspirație pentru următorul lor produs de succes. Toate aceste concepte se bazează pe un portofoliu diversificat de ingrediente naturale.

Multi-Sensory Experiences® unice

Culori strălucitoare, textură optimă, gust excepțional – experiența multi-senzorială perfectă a produsului este la Döhler obiectivul principal al fiecărei noi lansări. Datorită acestei abordări senzoriale holistice, Döhler poate oferi clienților săi soluții inovatoare care să garanteze succesul produsului lor. La BrauBeviale 2019, compania va prezenta o serie de concepte de produse noi și soluții de ingrediente specifice aplicațiilor pentru Multi-Sensory Experiences® unice.

Generația următoare de mixuri de bere

Berea rămâne una dintre cele mai populare băuturi alcoolice din lume. În primul rând, consumatorii tineri caută diferite concepte de produse cu arome inovative, ceea ce oferă un potențial imens pentru amestecurile de bere. Döhler va prezenta la BrauBeviale 2019 concepte interesante de amestecuri de bere pe care producătorii le pot folosi pentru a împrospăta piața berii. Pe lângă berile cu aromă de lămâie sau de grapefruit, deja clasice, variantele de amestecuri de bere cu conținut redus de zahăr sunt în prezent la mare căutare. Berea cu lămâie cu conținut redus de zahăr impresionează cu gustul său autentic și prin textura, folosind în același timp cu 30% mai puțin zahăr. Aromele MultiSense® de la Döhler permit reducerea, în mod semnificativ, a conținutului de zahăr în băuturile alcoolice și nealcoolice, păstrând în același timp gustul complet.

“Double brew beer-mixes” îi cuceresc pe consumatori cu gustul lor autentic. Astfel de Beer Mixes, perfect echilibrate și reconfortante, combină două componente fermentate: bere și limonadă fermentata. Un conținut de fructe de până la 6%, rezultat din sucuri fermentate și diverse extracte botanice, face ca amestecurile să fie mai puțin dulci și să aibă un gust deosebit de răcoritor. Vizitatorii standului Döhler vor avea ocazia să încerce “Double brew beer-mixes” cu o notă de lămâie verde.

Bere fără gluten – gustul complet al berii

Fie din motive de sănătate, fie din dorinţa de a avea un stil de viață sănătos, din ce în ce mai mulți consumatori aleg să cumpere produse fără gluten. Până de curând, singura modalitate de a produce bere fără gluten o reprezenta folosirea unor materii prime, cum ar fi mei, hrișcă, orez sau porumb, care nu conțin gluten. Totuși, aceste produse nu se apropiau de gustul berii preparate în mod tradițional, motiv pentru care Döhler a dezvoltat o tehnologie specială, brevetată care permite eliminarea aproape în întregime a glutenului din bere, păstrând totuși gustul complet al acesteia. Procedeul adaugă enzime în bere în timpul procesului de preparare și aceste enzime sunt cele care filtrează glutenul.

Cu conținut redus de zahăr și reconfortante – băuturi răcoritoare pentru fiecare gust

După ani de experiență, o expertiză amplă în industrie și colaborare în rețele la nivel mondial, Döhler dezvoltă concepte personalizate pentru diferite grupuri țintă de consumatori. La BrauBeviale, Döhler își va prezenta, de asemenea, portofoliul extins de băuturi răcoritoare pentru adulți, special adaptate la cerințele consumatorilor. Folosind ingrediente de înaltă calitate de la Döhler, cum ar fi extracte botanice inovatoare și ingrediente distilate, preparate și fermentate sau sucuri NFC de înaltă calitate, băuturile răcoritoare pentru adulți impresionează cu profilul gustului lor aspru, mai puțin dulce.

Döhler are, de asemenea, diferite soluții pentru a reduce conținutul de zahăr din băuturile răcoritoare. Folosind aromele dulci MultiSense®, sucul light răcoritor are un gust mai fructat și mai puțin dulce, având în același timp un conținut de zahăr mai mic de 5 g la 100 ml. Limonada combină gustul acru și proaspăt al lămâii cu o notă de piersică și este prezentată în culoarea tendință a anului – culoarea coralilor. Consumatorii care caută o altă limonadă, cu un profil al gustului mai puțin dulce, mai „matur” ar trebui să încerce sucul fabricat de Döhler cu aromele sale speciale de ghimbir fermentat și lămâie verde fermentata. Datorită unei soluții naturale de îndulcire care folosește infuzia din ceai de stevia, băutura are un conținut de zahăr de doar 4,1 g la 100 ml.

Aşadar, reducerea conținutului de zahăr și a caloriilor din băuturile alcoolice și non-alcoolice este în prezent în centrul atenției. Cererea pentru băuturile cu conținut redus de zahăr este în continuă creștere, mai ales când vine vorba de sucuri și băuturi pe bază de sucuri: fiecare al treilea suc de pe piață este acum unul NFC. Aceste sucuri sunt obținute din surse naturale și au gustul autentic de preparat „de casă”. Reducerea conținutului de zahăr reprezintă una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă producătorii. „NFC Naturally Light” sunt concepte de produse inovatoare de la Döhler care pot rezolva această problemă. Sucurile „light” de la Döhler – cum ar fi „generația următoare de sucuri de mere” care este fabricată din suc de mere și apă de nucă de cocos – nu numai că sunt formate în întregime din sucuri NFC, dar conțin și mai puțin zahăr și mai puține calorii decât sucurile convenționale și impresionează consumatorii cu gustul lor răcoritor și fructat. Datorită gamei noastre largi de ingrediente din fructe și legume de înaltă calitate, putem prezenta vizitatorilor târgului concepte de produse care satisfac orice gust.

Generația următoare de băuturi energizante

Mulți consumatori sunt în căutarea unor concepte de băuturi cu valoare adăugată funcțională. Generația următoare de băuturi energizante de la Döhler iese în evidență din mulțime datorită ingredientelor sale naturale și conținutului redus de calorii și, prin urmare, este o sursă suplimentară perfectă de energie care poate fi integrată cu ușurință în stilul de viață activ al consumatorilor. Conceptele variază de la o băutură energizantă de guayusa la o băutură energizantă cu ceai sau cânepă, până la o băutură cu aromă de cola cu zahăr zero.

Concepte inovatoare: Apa infuzată cu fructe

Nicio altă băutură nu combină mai bine tendințele de naturalețe și sănătate decât apele infuzate cu fructe. La BrauBeviale, Döhler va prezenta şi concepte inovatoare, cum ar fi apa infuzată cu fructe, în variantele de lămâie cu măr sau zmeură cu mentă. Apa cu diferite arome se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare: îmbogățită cu infuzii naturale de fructe și agave, aceste băuturi în tendință impresionează cu gustul lor consumatorii din întreaga lume – conținând mai puțin zahăr sau îndulcitori și mai puține calorii. Apele carbogazoase cu extracte de fructe sau botanice fac parte din portofoliul companiei, cum sunt şi apele minerale revitalizante cu cafeină și ingrediente precum ginseng, moringa sau extract de guarana. De asemenea, o notă de suc oferă conceptelor de băuturi o aromă ușoară și fructată. În plus, Döhler își va prezenta la BrauBeviale 2019 și portofoliul diversificat de ingrediente: acesta asigură un potențial ridicat pentru alte concepte de produse interesante și aduce o nouă viață în industria băuturilor. De la băuturi sportive funcționale care conțin magneziu și care sunt disponibile în diferite arome, la băuturi autentice din ceai BIO, la beri fără alcool și băuturi din malț cu un caracter tipic de bere – conceptele nu numai că impresionează datorită gustului lor natural și proaspăt, dar oferă și o inspirație deosebită pentru poziționarea diferitelor produse. În calitate de furnizor de sisteme complete de ingrediente și de soluții integrate, obiectivul principal al Döhler este dezvoltarea unor concepte inovatoare. Respectând sloganul companiei, „We bring ideas to life.” (Noi dăm viață ideilor.), Döhler dezvoltă soluții, procese și inovații complete, personalizate pentru clienții săi.

Sala 1, Stand 303

Despre Döhler:
Döhler (www.doehler.com) este un producător, comerciant și furnizor mondial de ingrediente, sisteme de ingrediente și soluții integrate naturale bazate pe tehnologie pentru industria alimentară și cea a băuturilor. Abordarea integrată a firmei Döhler și portofoliul extins de produse reprezintă baza optimă pentru aplicații inovatoare și sigure pentru alimente și băuturi. Portofoliul produselor din ingrediente naturale variază de la arome naturale, culori naturale, ingrediente sănătoase, ingrediente din plante leguminoase și cereale, ingrediente pe bază de plante și din lactate, ingrediente fermentate, ingrediente din fructe și legume până la sisteme de ingrediente.
Cu sediul central în Darmstadt, Germania, firma Döhler este activă în peste 130 de țări și are peste 40 de locații de producție, precum și birouri de vânzări și centre de aplicații pe fiecare continent. Peste 7.000 de angajați dedicați asigură clienților noștri soluții complet integrate pentru alimente și băuturi, de la concept până la realizare.

„WE BRING IDEAS TO LIFE.” descrie pe scurt abordarea holistică, strategică și antreprenorială a lui Döhler în ceea ce privește inovația. Acest lucru include inteligența pieței, urmărirea tendințelor, dezvoltarea de produse inovatoare și aplicații ale produselor, sfaturi privind siguranța alimentară și microbiologia produselor alimentare, legislația în domeniul alimentar, precum și știința privind comportamentul consumatorului și senzorial.

Döhler România
Str Industriilor nr 23
Chiajna / Romania
www.doehler.com
www.we-bring-ideas-to-life.com