Organizația patronală a sectorului HoReCa are o nouă inițiativă pentru susținerea industriei

Organizaţia Patronală a Hotelurilor şi Restaurantelor din România – HORA anunță lansarea campaniei Dor de bun și bine, cu misiunea de a facilita crearea unui cadru de funcționare în siguranță a businessurilor din HoReCa.
Conceput alături de Mastercard, în parteneriat cu CEC Bank, cu sprijinul PepsiCo, Up România, Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării (CLCC) și Tazz by eMAG, campania este găzduită pe platforma dedicată, dordebunsibine.ro, acolo unde sunt detaliate măsurile definite de Ghidul de siguranță în restaurante.

Patronatul lansează „Ghidul de siguranță în restaurante”, primul material din România care definește măsurile optime de siguranță și responsabilitate destinate operatorilor din industria HoReCa, precum și consumatorilor. Ghidul este dezvoltat alături de specialiștii în servicii medicale din cadrul MedLife.

Materialul integral Ghidul de siguranță în restaurante poate fi descărcat de pe website-ul campaniei, alături de un poster care ilustrează măsurile de siguranță și care poate fi afișat în toate locațiile din industria locală HoReCa ce aderă la inițiativa Dor de bun și bine și doresc să își protejeze clienții prin implementarea tuturor măsurilor preventive necesare.

„Suntem recunoscători partenerilor noștri privați și instituționali care au asigurat resursele și expertiza necesară pentru a construi acest demers”, a declarat Daniel Mischie, Preşedinte HORA.

„Avem încredere că astfel de proiecte vor ajuta nu doar industria HoReCa, ci vor contribui la repornirea economiei în ansamblu. Doar prin responsabilitate și respectarea măsurilor vom putea învinge această pandemie și ne vom putea întoarce la normalitate”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.

“Am înțeles foarte bine magnitudinea implicațiilor financiare, precum și logistice, determinate de limitările de funcționare din ultimul an. De aceea, ne-am concentrat eforturile pentru a contura, alături de HORA, inițiativa Dor de bun și bine, care își propune să contribuie la adaptarea și repornirea acestui sector, precum și să (re)conecteze oamenii cu experiențele de neprețuit de care obișnuiau să se bucure în voie, anterior.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager România și Croația, Mastercard.

„Principiul după care ne ghidăm la CEC Bank este că trebuie să fim alături de clienții noștri la bine și la greu. Anul trecut, în cele mai dificile momente, am încercat să găsim soluții pentru toți clienții, inclusiv pentru cei din domenii foarte grav afectate; și nu ne-am oprit nicio zi din a finanța industria HoReCa.”, a declarat Bogdan Neacșu, Director General CEC Bank.

Partenerul media al proiectului Dor de bun și bine este Radio Guerrilla, iar informațiile complete despre inițiativă sunt disponibile online, pe platforma dedicată dordebunsibine.ro, precum și pe pagina de Facebook HORA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here