Obiectivele Miruna International: Doua noi magazine Parabo Market si circa 40 de milioane lei cifra de afaceri pe retail

Distribuitorul regional Miruna International, ce acopera judetele Caras Severin si Timis, intentioneaza sa extinda anul acesta reteaua de magazine proprii Parabo Market cu inca doua unitati. Compania detine in prezent doua magazine, unul la Resitia, deschis in 2013, si unul la Lugoj, deschis in iulie 2014.

Cristian Panfil, directorul comercial al companiei, a precizat pentru Modern Buyer ca pana la finalul anului urmeaza sa fie deschise doua magazine, unul in Timisoara, in luna aprilie, si unul in Bocsa, in perioada septembrie-octombrie a.c. Daca magazinul ce urmeaza sa fie inaugurat in Timisoara, intr-o zona in care functioneaza si un Metro Cash&Carry, va avea o suprafata de circa 500 mp si va comercializa produsele din portofoliul sau de distribitor, magazinul din Bocsa va reprezenta cel mai mare proiect dezvoltat de companie pe zona de retail pana acum, urmand sa se desfasoare pe o suprafata de circa 1.200 mp.

Conform reprezentantilor companiei, magazinele Parabo Market comercializeaza o gama variata de bauturi alcoolice si non-alcoolice, lactate si brânzeturi, conserve, produse congelate, dulciuri si cafea, cosmetice, detergenti etc., multe dintre acestea fiind disponibile la pret de distribuitor.

In urma deschiderii acestor doua noi magazine, distribuitorul va ajunge sa opereze la finalul anului aproximativ 2.300 – 2.500 mp spatiu de retail.

“Speram sa incheiem anul 2017 cu o cifra de afaceri de peste 45 milioane lei, respectiv circa 10 milioane de euro, pe partea de magazine . Anul trecut, cele doua magazine au generat o cifra de afaceri de crica 30 – 32 milioane lei”, a declarat directorul comercial al Miruna International pentru Modern Buyer. Acesta a precizat ca in 2016 cifra de afaceri totala a companiei a inregistrat un avans de 5% fata de anul anterior.

Miruna International este cel mai mare distribuitor din regiunea Banat – Crisana, din punct de vedere al cifrei de afaceri inregistrate in 2015, cu 148,7 milioane de lei, urmata de companiile Resco, Vandana, Duo Select si Tora. (foto: redesteptarea.ro)

Articolul precedentLidl continua modernizarea magazinelor
Articolul următorSchimbari la varful Metro Cash&Carry Moldova
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.