O nouă tranzacție în segmentul FMCG: Froneri așteaptă acordul pentru achiziția Alpin

Froneri, una dintre cele mai mari companii de înghețată din lume, a încheiat acorduri pentru a achiziționa afacerea europeană de înghețată a Food Union, inclusiv Alpin. Detaliile financiare specifice nu sunt dezvăluite. Tranzacția propusă – supusă aprobării de către autoritățile de reglementare relevante – ar acoperi toate piețele Food Union din Europa: Danemarca, Norvegia, Estonia, Letonia (cu excepția produselor lactate), Lituania și România, și se estimează că se va finaliza în lunile următoare.

„Food Union a construit un portofoliu de branduri îndrăgite la nivel local, în care intenționăm să investim pentru a dezvolta și mai mult potențialul semnificativ al afacerii. Așteptăm cu nerăbdare să primim echipa Food Union în cadrul Froneri pentru a sprijini ambiția noastră de a fi cea mai bună companie de înghețată din lume”, a declarat Phil Griffin, CEO Froneri.

Afacerile de înghețată ale Food Union ocupă poziții solide în fiecare dintre piețele sale, cu branduri apreciate la nivel național. Afacerea cu produsele lactate din Letonia este exclusă din tranzacție, iar proprietatea acesteia rămâne neschimbată.

„Froneri este reperul global în industria înghețatei și suntem încântați că brandurile noastre emblematice din România, precum Transalpina, Fulg de Nea și altele, au găsit un cămin perfect alături de un lider cu adevărat de clasă mondială. Sub conducerea Froneri, aceste branduri vor câștiga o acoperire mai largă și avantajele unui portofoliu global și a capacităților sale, păstrând în același timp caracterul local și calitatea pe care consumatorii o apreciază. Așteptăm cu nerăbdare să construim împreună următorul capitol”, subliniază la rândul spu Soren Lauridsen, Președinte executiv al Food Union.

Froneri estimează că parteneriatul va crea noi oportunități de creștere, precum și ocazia de a consolida angajamentul de a oferi  înghețată de înaltă calitate pentru toți consumatorii. Froneri a confirmat că echipa de management actuală a Food Union va rămâne la conducerea afacerii.

Froneri este o companie internațională, creată în 2016 ca parteneriat între Nestlé și PAI Partners. Froneri este prezentă în peste 25 de țări, cu venituri de peste 5 miliarde de euro și peste 12.000 de angajați la nivel mondial.

Food Union Europe este o companie de top în domeniul înghețatei, produselor lactate și alimentelor congelate, care operează în principal în țările nordice, în Țările Baltice și în România și este deținută de PAG Private Equity. Food Union are peste 2.200 de angajați, iar cifra sa de afaceri anuală depășește 300 de milioane de euro. 

Articolul precedentSupeco continuă dezvoltarea regională prin deschiderea primului magazin din Ploiești
Articolul următorCîrlănaru, CITR: „Economia românească se află într-un punct de echilibru fragil: companiile mari încă susțin activitatea economică, dar o fac cu un grad de îndatorare tot mai ridicat”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.