Nuno Ferreira lucrează în departamentul de new business al companiei de consultanță în retail, Daymon. Timp de 50 de ani, compania Daymon a fost implicată cu succes în construirea de programe de marcă proprie în întreaga lume. Speakerul nostru va susține o prezentare la Private Label Innovation Show 2019 despre modul în care evoluează mărcile proprii în Europa și va oferi exemple despre unele inovații care și-au făcut loc pe piața de retail europeană în 2019, prin intermediul unor mărci proprii.
Cu o experiență internațională de peste douăzeci de ani în dezvoltarea afacerilor de retail în opt țări diferite, Nuno a fost implicat în multiple proiecte, începând de la produse la servicii, dar și în diferite categorii, de la haine la alimente, de la zona operațională până la cea comercială.
În Portugalia a participat la lansarea mărcii proprii de cosmetice MyLabel pentru lanțul de supermarketuri Continente, lider pe piața de retail în această țară. În Angola, reprezentantul Daymon a participat la lansarea un brand nou de bere – Bela – rezultatul unui parteneriat dintre un grup local și un grup din China.
Nuno a participat la lansarea unui concept nou de magazine în franciză pentru grupul 5àsec – lider de piață în serviciile de curățătorie.
În prezent, Nuno Ferreira este Country Manager al echipei Daymon în România și lucrează împreună cu retailerul Profi.
Private Label Innovation Show a ajuns la a VIII-a ediție, fiind singurul eveniment din România dedicat exclusiv mărcilor proprii. Evenimentul, organizat de Modern Buyer la București, va avea loc pe data de 26 septembrie 2019, în sala Crowne Ballroom a hotelului Crowne Plaza și va reuni toți jucătorii din această industrie: retaileri, producători, companii de research, furnizori de servicii și soluții.
Pentru mai multe informații și modalități de participare la Private Label Innovation Show 2019, vă invităm să vizitați platforma online a evenimentului aici: