Ursus va implementa la Untold servirea berii la draft din pahar de hârtie reciclabilă

Ursus va implementa la Untold servirea berii la draft din pahar de hârtie reciclabilă, promovând un comportament responsabil față de mediu, fără a compromite experiența consumului de bere la draught. În plus, participanții vor putea colecta paharele de hârtie în containerele special amplasate în zona festivalului. La fel ca în anii trecuti, festivalierii responsabili vor fi recompensaţi pentru contribuţia la colectarea şi reciclarea dozelor de aluminiu.

La Untold, Ursus aduce și sistemul inteligent Ecocan de colectare a dozelor, pentru festivalierii responsabili față de mediul înconjurător. Cu ajutorul a cinci dispozitive care pot colecta și compacta în vederea reciclării până la 4.000 de doze/zi fiecare, participanţii sunt invitați să returneze dozele de bere consumate în cadrul festivalului.

Aceştia pot câștiga accesorii pentru distracție în funcţie de numărul de doze introduse în aparatele de colectare. Astfel, la 3 doze primesc un set de stickere retro de festival, la 6 doze o insignă, iar la 12 doze un tricou din ediția limitată UrsusxUntold Season 5. Implementarea activităților sustenabile în cadrul evenimentelor este posibilă cu sprijinul partenerilor CanPack Recycling, EveryCanCounts România și GreenPoint.

Ursus lansează ediția limitată de rucsacuri Untold
Totodată, pentru această ediție Untold, Ursus a pregătit doze de bere cu design inspirat de Untold și o colecție în ediție limitată de 5 modele de rucsacuri cu design de festival. Rucsacurile pot fi câștigate până pe 30 septembrie 2019, prin înscrierea pe momentecool.ro a codurilor promoționale unice găsite pe dozele sau sticlele Ursus Untold, ediție limitată.

Și în acest an, compania a pregătit o serie de experiențe și zone amenajate la festival: Ursus FunTube, instalația imersivă cu mingi zburătoare, ideală pentru cele mai amuzante video-uri slow motion, Tankeria Ursus, cu cea mai proaspătă bere – Ursus Tank – adusă direct din fabrică, terasă cu zona de playground, cu ping pong și foosball, dar și un loc unde festivalierii vor avea parte de mai multe experiențe-surpriză. Pentru momentele de reîncărcare și relaxare, au fost amenajate hamace și pufi.

Programul „Show you can!”

În cadrul festivalului, ca rezultat al parteneriatului Ursus Breweries și Untold se va prezenta proiectul câștigător din cadrul competiției internaționale „Show You Can!”, lansată anul acesta în luna martie, în care au fost înscrise idei creative de instalații funcționale, pe tema reutilizării și reciclării. Propunerea câștigătoare a fost finanțată cu suma de 10.000 de euro, iar în cadrul festivalului, câștigătorul va avea accesul, transportul și cazarea asigurate. În plus, câștigătorul competiției, alături de următorii 4 finaliști au petrecut deja 5 zile la Bruxelles, într-un internship în cadrul Comisiei pentru Mediu, Sănătate Publică și Siguranță Alimentară din cadrul Parlamentului European.

Proiectul face parte din acțiunile Ursus Breweries și Untold menite să reducă cantitatea de plastic în festival, dar și să ofere participanților modalități alternative de colectare selectivă.

„Ursus Breweries este prima companie care a implementat colectarea selectivă și reciclarea ambalajelor la Untold. Pentru ediția a 5-a a festivalului, consecvenți misiunii pe care ne-am asumat-o, aducem noi experiențe prin care invităm participanții la festival să contribuie prin exemplul propriu la protejarea mediului înconjurător.”, a declarat Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs al Ursus Breweries.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, Meantime, Azuga Nepasteurizată, St. Stefanus, Stejar, marca de cidru Kingswood și B-Life Botanicals.

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).