Retailul din Moldova a demonstrat, în ultimii ani, o efervescență aparte în deschiderea de noi magazine și mai ales în modernizarea spațiului de vânzare și a sortimentului. Evoluția vânzărilor demonstrează convergențe cu tendințele internaționale, dar are și nuanțe locale, preferințele consumatorilor regăsindu-se într-un specific de retail ce merită descoperit, apreciat, dezvoltat.
Pentru a prezenta informații „proaspete” despre vânzarile de produse FMCG am invitat anul acesta alături de noi la Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova agenția de cercetare de piață RetailZoom. Compania va prezenta în cadrul conferinței evoluția vânzărilor de produse FMCG în 2024, cu accent pe dinamica și schimbările față de 2023, topuri de vânzări în categorii, produse și prețuri, pentru trei canale importante de distribuție: comerț modern, benzinării și comerț tradițional.
Captarea și monitorizarea evoluției vânzărilor din magazine sunt obiective pentru care compania RetailZoom alocă resurse multiple și extinse de colectare și codare a datelor, cu scopul de a permite producătorilor și distribuitorilor să își dezvolte portofoliile de produse și relaționarea cu magazinele. Expertiza acumulată în peste 40 de ani de audit de retail este transferată cu atenție în specificul local de retail din Republica Moldova.
Partenerii RetailZoom sunt companii de retail din Moldova ce transmit datele de vânzări din propriile magazine în format electronic, dar și magazine independente ce permit preluarea datelor prin observații și înregistrări periodice.
Gemma Nicolaescu – în calitate de Director al RetailZoom Marketing Research Moldova, construiește relații durabile cu retailerii, asigură realizarea operațiunilor de rutină și, în același timp, se axează pe planificarea strategică: de la stabilirea bugetului și negocieri până la garantarea serviciilor finale, într-un mod impecabil, monitorizând și intervenind cu îmbunătățiri, acolo unde este nevoie.
Speakerii din partea RetailZoom vor fi Bogdana Gheorghe, Director pentru RetailZoom România și Gemma Nicolaescu, în calitate de Director al RetailZoom Marketing Research Moldova. RetailZoom este prezentă în România și Republica Moldova din 2012, dar asigură servicii similare și în Europa, Orientul Mijlociu sau Africa. RetailZoom dispune de o echipă de statisticieni, programatori și codificatori dedicată dezvoltării serviciilor din ambele țări și oferă clienților săi o expertiză de peste 40 de ani în acest domeniu.
Gemma Nicolaescu – în calitate de Director al RetailZoom Marketing Research Moldova, construiește relații durabile cu retailerii, asigură realizarea operațiunilor de rutină și, în același timp, se axează pe planificarea strategică: de la stabilirea bugetului și negocieri până la garantarea serviciilor finale.
La rândul său, Bogdana Gheorghe – în calitate de Director pentru RetailZoom România, supervizează dezvoltarea echipei și a serviciilor dedicate pieței de audit de retail și se concentrează pe asigurarea relevanței între raportarile de retail ale companiei și specificul comerțului din România.
Rezervați-vă din timp locurile la conferința anuală Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova!
Au început înscrierile la conferința anuală „Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldova” organizată de Modern Buyer în data de 3 aprilie 2025 la Digital Park Chișinău. Evenimentul, unic în Republica Molova, vă oferă oportunitatea de a cunoaște cele mai noi informații și tendințe din mai multe piețe: retail modern, retail tradițional, HoReCa, piața de distribuție produse FMCG.
Conferința este, de asemenea, un excelent prilej de a schimba o carte de vizită cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din Republica Moldova: lanțuri de retail, importatori, distribuitori, lanțuri de benzinării și alți retaileri specializați.
Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului.
Ediția 2025 aduce, de asemenea, o serie de noutăți și la nivel de tematici, cu scopul de a oferi o perspectivă mai largă asupra mai multor sectoare:
– Retailul modern;
– Retailul tradițional și HoReCa;
– Piata de distribuție în retailul tradițional și HoReCa.
Așadar, pe lângă „Harta Retailului Modern„ , vom prezenta, în premieră, rezultatele unei ample analize de piață cu tema “Republica Moldova: Distribuitori în Retail & Horeca”. La finalul unei zile pline de informații calitative, participanții vor contura imaginea, dinamica și oportunitățile din mai multe sectoare cheie: piața de retail modern, piața de distribuție bunuri de larg consum, comerțul tradițional.
Cum puteți participa: Vă invităm să completați formularul de înregistrare disponibil aici. Mulțumim partenerilor evenimentului confirmați până la acest moment și vă așteptăm alături de noi!