Noi perspective pentru inovarea și extinderea Tazz, după preluarea de către Wolt

Wolt anunță finalizarea achiziției Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, de la eMAG. Prin această achiziție, Wolt intră oficial pe piața locală, consolidându-și astfel angajamentul de a îmbunătăți experiența consumatorilor, a comercianților și a curierilor din regiune.

Odată cu finalizarea achiziției, Alin Șerban va conduce în continuare operațiunile Wolt în România. Acesta apreciază: „Concentrarea Wolt pe tehnologia de ultimă generație, îmbunătățirea experienței clienților și excelența serviciilor locale ne deschide noi perspective pentru inovare și extindere. La Tazz, suntem mândri de ceea ce am realizat împreună, ca echipă, și privim cu încredere spre oportunitățile viitoare, ca parte a Wolt”.

România este o piață mare și dinamică, iar Tazz a construit o platformă impresionantă, relații solide cu clienții și a acumulat un know-how profund al pieței locale. Suntem încântați să ne unim forțele, valorificându-ne reciproc punctele forte pentru a construi experiențe și mai bune pentru clienții, comercianții și curierii din România. Așteptăm cu nerăbdare să pornim împreună pe acest nou drum și să lansăm brandul Wolt în România, în cursul acestui an”, a declarat Miki Kuusi, CEO Wolt și Head of DoorDash International.

Selecția actuală de restaurante, supermarketuri și parteneri de retail va rămâne neschimbată, iar clienții Tazz se vor putea bucura în continuare de oferte exclusive și transport gratuit în condițiile programului eMAG Genius, conform parteneriatului de lungă durată încheiat între Wolt și eMAG.

Tazz operează în peste 35 de orașe, iar de-a lungul timpului platforma a devenit una dintre cele mai importante, oferind o selecție puternică de restaurante, parteneri din zona de supermarket, retail, precum și comercianți locali.

Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki, având misiunea de a crea tehnologie care aduce bucurie, simplitate și oportunități cartierelor lumii. Wolt conectează persoanele care doresc să comande mâncare, alimente și alte bunuri cu persoane interesate să le vândă și să le livreze. Pentru a facilita acest lucru, Wolt dezvoltă în permanență o gamă largă de tehnologii, de la soluții de logistică la software de retail și soluții financiare, precum și gestionarea propriilor magazine alimentare sub brandul Wolt Market. Wolt a fost fondată în 2014 și și-a unit forțele cu DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări, dintre care 28 sunt cu produsul și brandul Wolt.

 

Articolul precedentO veste bună pentru sectorul de retail: Bonurile fiscale și facturile pentru plățile cu cardul nu mai sunt obligatorii
Articolul următorMETRO România: În 2024 au fost promovați peste 180 de angajați, iar 22 de tineri au beneficiat de programe de internship
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.