Nestlé introduce gama de cafele Starbucks

Nestlé lansează pe piața locală o gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks, acoperind patru categorii: cafea boabe, prăjită și măcinată, dar și primele capsule Starbucks. Capsulele au fost dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei în sistemele Nespresso și Nescafé Dolce Gusto. Consumatorii români vor putea alege din 22 de varietăți de cafea Starbucks.

Printre noile sortimente lansate se numără opt varietăți de capsule Starbucks de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată. Totodată, vor fi disponibile și opt varietăți de capsule Starbucks de la Nescafé Dolce Gusto, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato.

Alături de acestea, vor fi lansate câte trei produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks, fiind primul amestec, creat în 1971.

Lansarea noilor produse Starbucks pentru prepararea cafelei acasă vine ca urmare a colaborării dintre Nestlé și Starbucks, cele două companii unindu-și forțele în 2018 prin intermediul unei alianțe globale pentru categoria de cafea. Ca urmare, Nestlé poate comercializa produse Starbucks ambalate, din segmentul cafea și ceai, în afara cafenelelor Starbucks, excluzând produsele de tip ready-to-drink.

Odată cu această lansare, Nestlé își întregește portofoliul, acoperind toate segmentele de cafea, atât cele destinate consumului acasă, cât și în afara casei, prin brandurile iconice Nescafé, Nespresso și Starbucks.