Nestlé continuă să conducă în topul ATNI la nivel global, o recunoaștere a portofoliului său de produse sănătoase accesibile pentru consumatori

Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție.

Poziția de top conferită companiei Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.

De la ultima ediție din 2018, compania și-a îmbunătățit substanțial scorul în ceea ce privește calitatea nutrițională a portofoliului său, determinat în parte de cererea mai mare a consumatorilor pentru produse mai sănătoase. În analiza sa, ATNI a luat în considerare produse din categoriile apă îmbuteliată, cereale de mic dejun, dulciuri, mâncare semipreparată, paste și tăiței, cafea RTD (ready-to-drink), sosuri și supe, batoane și baze pentru mâncăruri.

De asemenea, ATNI a apreciat activitatea Nestlé în domeniul guvernanței și nutriției, acoperind zone importante de acțiune, precum:

•            Angajamentul de a pune alimente nutritive la dispoziția consumatorilor indiferent de nivelul de venit, abordând astfel deficiențele nutriționale cu care se confruntă.

•            Existența unei strategii bine gândite privind obezitatea și bolile cronice aflate în strânsă legătură cu o dietă deficitară, strategie ce se aliniază cu politicile internaționale, cum ar fi recomandările OMS pentru raportul de sodiu și zahăr.

•            O politică fermă în ceea ce privește marketingul către copii.

•            Sprijin pentru eforturile făcute de guverne din întreaga lume de combatere a tuturor formelor de malnutriție.

•            Raportare transparentă față de obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU.

Rob Cameron, Global Head of Public Affairs la Nestlé, mărturisește: „Oamenii din întreaga lume se luptă să acceseze alimente nutritive și la prețuri accesibile. Scopul nostru este de a oferi alimente și băuturi care sunt bune pentru oameni și planetă. Suntem mândri pentr recunoașterea oferită de către ATNI și considerăm că acest lucru este o încurajare pentru a ne continua activitatea de îmbunătățire a nutriției și sănătății. Afacerile joacă un rol esențial în abordarea provocărilor nutriționale globale”.

Citiți mai multe despre modul în care oferim alegeri mai sănătoase și susținem vieți mai sănătoase.

Accesați site-ul ATNI pentru mai multe despre Indexul global și scorecardu-ul Nestlé.

ATNI este o organizație independentă, non-profit, înființată în 2013. Aceasta publică analize complete și comentarii independente despre eforturile companiilor de a îmbunătăți accesul consumatorilor la alimente și băuturi nutritive, atât la nivel global, cât și pe piețe specifice.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. În România, aceste eforturi se concretizează prin parteneriatele cu mișcarea națională „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, dezvoltată de Fundația PRAIS și programul „Traista cu sănătate”, inițiat de Prof. dr. Veronica Mocanu prin Fundația Tradiții Sănătoase.

Nestlé needs YOUth

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Sustenabilitate

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.