Monica Rosu, Bonduelle: Gama Vapeur, recent lansata, va fi extinsa in toamna cu amestecuri noi de legume

0
293

Bonduelle a lansat recent pe piata romaneasca Bonduelle Vapeur, o gama noua de legume congelate, pregatite dupa un proces special: gatite la aburi si imediat congelate. Gama cuprinde, pentru inceput, patru tipuri de legume mono: fasole verde pastai, fasole galbena pastai, broccoli si mazare boabe. Legumele Bonduelle Vapeur au inlocuit treptat produsele standard care sunt in sortimentele mazare verde boabe dulce, fasole verde fina, broccoli, fasole galbena fina. In toamna acestui an, urmeaza sa dezvolte gama cu amestecuri noi de legume din aceeasi gama, Bonduelle Vapeur.
“Aducem o serie de inovatii in categorie, legumele pastrand tot ceea ce este mai bun, datorita procedeului unic Bonduelle. Ce inseamna? Ca legumele noastre au fost culese, pregatite la aburi si congelate in cateva ore pe parcursul unei zile. Pregatite astfel, este dovedit stiintific faptul ca legumele pregatite la aburi au mai multa vitamina C decat cele congelate. In plus, oferim un ambalaj atractiv, un procedeu exclusiv Bonduelle, o calitate perceputa in farfurie, produse cu o textura crocanta, placuta si un pret competitiv de vanzare, comparativ cu legumele congelate standard. Dorim sa ne diferentiem de competitori si sa raspundem asteptarilor consumatorilor nostri”, a declarat Monica Rosu, Marketing Manager Bonduelle Balkans.
Publicul tinta vizat de lansarea Bonduelle Vapeur este reprezentat de femeile intre 22- 55 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si peste medie, carora le place sa gateasca si stiu ca sanatatea este gustoasa. Secundar, se adreseaza copiilor cu varste intre 7 -15 ani.
Incepand din luna februarie 2015, Bonduelle demareaza o campanie intensiva de comunicare, folosind un mix de canale: online (Facebook, Google, aplicatie interactiva), TV – spotul nou va rula pe 10 statii, PR – print & eveniment de presa. Promovarea se va face si in centrele de fitness, in cladirile de birouri, pe autobuzele din Bucuresti, in interiorul metroului Bucuresti, vor fi organizate sesiuni de degustare in magazine.