Mondelēz lansează guma de mestecat Halls în patru sortimente

Mondelēz, una dintre cele mai importante companii în industria de snacking, lansează pe piața din România gama de gumă de mestecat Halls, în patru sortimente. Aromele de mentă/ eucalipt răspund preferințelor majorității consumatorilor. Variantele cu arome de fructe devin și ele din ce în ce mai atractive.

„Sub sloganul«Vibrează de prospețime» lansăm pe piață guma de mestecat Halls, care este foarte cunoscută de consumatorii din întreaga lume. Brandul aduce varietate consumatorilor români, pe o piață care are potențial de creștere”, a declarat Katerina El Amin, Brand Manager Halls Mondelēz International, pentru România, Bulgaria și piețele din estul Adriaticii.

Înființat în 1893, în Marea Britanie, de către frații Hall, brandul Halls continuă să încânte consumatorii din întreaga lume. Brandul are în România un puternic suport de marketing, cu o campanie integrată, 360 de grade: suport TV, suport internet, PR, materiale POS și sampling.

Mondelēz International este unul dintre liderii pieței de gumă de mestecat și bomboane la nivel global, cu branduri precum Halls, Trident, Stimorol, Hollywood și V6. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, MDLZ deține branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Articolul precedentKarpaten Premium Angus lansează pachetul Gourmet Pack
Articolul următorNikos Koumettis este noul Președinte al grupului Coca-Cola pentru regiunile Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA)
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.