Metro lansează DISH, o platformă digitală pentru afacerile din HoReCa

Începând cu 15 ianuarie 2021 Metro lansează DISH, o platformă ce oferă soluții digitale pentru operatorii din HoReCa. Prin intermediul platformei DISH, Metro oferă clienților săi din HoReCa două pachete de soluții: Starter și Professional. Activarea lor este simplă și nu necesită cunoștințe avansate de IT, iar Metro își propune să le asigure clienților consultanță în implementare, prin intermediul unui call-center dedicat.


Pachetul „Starter” se adresează operatorilor HoReCa care au nevoie de servicii digitale de bază, precum crearea rapidă a unui website etc.

Pachetul „Professional” include toate opțiunile pachetului Starter, la care se adaugă alte soluții digitale, de exemplu: un modul de comenzi online și unul de rezervări online, planul vizual al meselor din restaurant, traducerea și descrierea automată a website-ului clientului în 18 limbi, un serviciu de notificări prin SMS etc.


Pentru activarea Pachetului Starter, Metro percepe un tarif unic de 299 lei (fără TVA).
Pentru Pachetul Professional se percepe un tarif unic de activare de 99 lei (fără TVA) și un abonament lunar de doar 99 lei (fără TVA).

Până la 31 ianuarie 2021, clienții nu vor plăti tariful de activare pentru nici unul din pachete. În plus, clienții care activează pachetul Professional vor beneficia și de utilizarea gratuită a platformei timp de două luni.

Pentru început, platforma DISH se adresează clienților din București, dar pe măsură ce se dezvoltă, își propune să acopere toată țara.

Soluțiile digitale DISH sunt dezvoltate de către „Hospitality Digital”, divizia digitală a Metro AG.
Peste 200.000 de restaurante din 16 țări deja folosesc serviciile digitale DISH, care le facilitează, printre altele, procesele de business, le asigură relevanță și vizibilitate în mediul online și le oferă susținere în evaluarea obiectivelor și indicatorilor esențiali de business.

„Cu această lansare, punem expertiza noastră în slujba partenerilor. Prin poziționarea Metro ca un partener puternic, de încredere, susținem obiectivele de business ale clienților noștri”, a declarat Adrian Ariciu, CEO Metro Cash&Carry România.

Soluțiile digitale DISH marchează startul unui proces amplu de transformare digitală, parte din viziunea pe termen lung și din strategia de dezvoltare a Metro Cash&Carry România. În luna decembrie, Wipro anunța că va prelua diviziile de IT ale Metro AG – Metro – Nom GMBH din Germania și Metro Systems Romania S.R.L, urmând ca Metro AG să își simplifice și să își eficientizeze activitatea, pentru a se concentra pe deservirea sectorului alimentar.