METRO Expo 2015: solutii pentru dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii

Principalele puncte de interes ale editiei 2015 METRO Expo vor fi solutiile pe care Metro Cash&Carry le dezvolta pentru afacerile mici si mijlocii. Printre acestea se numara programul De-ale Noastre, destinat sustinerii producatorilor locali de legume si fructe, cu peste 100 de agricultori implicati si 45 sortimente de legume si fructe livrate in reteaua de magazine METRO.
Pentru clientii profesionisti din domeniul comertului, la METRO Expo va fi prezentat noul concept al solutiei destinate magazinelor de convenienta, LaDoiPasi. Menita sa raspunda celor mai noi cerinte si evolutiei permanente a pietei de comert de proximitate, solutia LaDoiPasi aduce o abordare complet noua, integrata sub sloganul „Proaspat si aproape de tine”. Atat prin noua identitate vizuala, modelul de amenajare a magazinelor, sortimentul de produse propus cat si prin sistemele integrate de management si consultanta oferite, METRO isi doreste sa puna la dispozitia intreprinzatorilor un model complet functional de magazin de convenienta care sa raspunda permanent celor mai noi nevoi ale clientilor din comertul de proximitate.

“METRO Expo este un moment de referinta pentru noi si pentru partenerii nostri. Pozitionat in jurul conceptului „impreuna”, evenimentul reafirma sustinerea METRO pentru antreprenori si pentru initiativele si planurile lor de viitor in Romania. De asemenea, METRO ramane, in continuare, dedicat strategiei sale de a dezvolta o comunitate de business care sa genereze valoare adaugata printr-un permanent proces de inovare. Vom implini in curand 20 de ani de prezenta in Romania si ne dorim sa fim in continuare un partener de incredere pentru toti clientii nostri profesionisti si nevoile lor”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry Romania.

In intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry Romania transforma Pavilionul Central de la Romexpo in punctul de interes pentru toti partenerii si clientii sai din Romania. In cadrul METRO Expo vor fi prezentate solutiile si programele dezvoltate de companie pentru sustinerea tuturor profesionistilor din domeniile comertului traditional, HoReCa, servicii, companii si institutii, precum si propunerile si ofertele partenerilor METRO.

Desfasurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergura ce acopera o suprafata totala de 12.000 metri patrati. In cadrul evenimentului sunt asteptati sa participe peste 40.000 vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 parteneri, recunoscuti pentru calitatea serviciilor si produselor oferite, precum si zonele dedicate programelor strategice ale METRO si cele dedicate demonstratiilor culinare.

Articolul precedentFlorin Frasineanu, brandprivat.ro: “In retail, avem doar cativa pionieri care au inteles ca brandurile proprii pot fi o “arma” extrem de valoroasa”
Articolul următorMETRO Expo 2015: solutii pentru dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.