Metro cauta aplicanti la programul Metro Accelerator pentru Retail

0
132

Pana pe 2 februarie 2018, startup-urile de pretutindeni se pot inscrie in runda a doua a programului „Metro Accelerator pentru Retail”, sustinut de Techstars. Programul are drept scop dezvoltarea de solutii digitale pentru comertul cu amanuntul.

Startup-urile cu solutii digitale si tehnologice inovatoare pentru comerciantii independenti vor avea ocazia sa-si dezvolte proiectele, timp de trei luni, la Berlin. La jumatatea lunii iulie, aceste startup-uri isi vor prezenta solutiile in fata investitorilor din Londra si Munchen, pe parcursul a doua zile demo. Programul va incepe la Berlin, pe 21 aprilie 2018.

„Asteptam cu nerabdare sa primim aplicatii de la startup-urile care doresc sa lucreze la rezolvarea celor mai mari provocari cu care se confrunta ecosistemul european al comertului cu amanuntul”, comenteaza Jag Singh, care recent a preluat functia de Director General al Programului Metro Accelerator pentru Retail, sustinut de Techstars.
Jag Singh este antreprenor de renume si investitor, sustinand activitatea a peste 70 de startup-uri din domeniul tehnologiei, din intreaga lume. „Sunt intotdeauna incantat sa ii ajut pe fondatori sa isi dezvolte companiile, sprijinindu-i prin intermediul cunostintelor mele si provocandu-i cu experienta mea. De asemenea, simt deja pulsul programului din Berlin, orasul startup-urilor din Germania”, adauga Singh.

Toate startup-urile din prima editie a programului, care s-a incheiat pe 5 septembrie 2017, au crescut rapid. „Sensei, startup-ul care dezvolta evaluari precise si analize ale comertului cu amanuntul pe baza inregistrarilor video existente, a finalizat ciclul de finantare”, a declarat Andreas Wuerfel, Directorul Global Innovation Community la Metro. „JustSnap, o solutie end-to-end pentru gestionarea si derularea campaniilor promotionale, destinata brandurilor FMCG, este partenerul P&G pentru o campanie multibrand, in timp ce oriient si KptnCook dezvolta programe pilot in Germania – oriient cu Metro Cash & Carry si KptnCook cu Real”.

Dupa prima editie a programului Metro Accelerator pentru Retail, sustinut de Techstars, trei startup-uri – Sensefinity din Portugalia, IamBot din Polonia si JustSnap din Turcia – au luat decizia de a-si muta sediile in Berlin.

Sub umbrela Metro Accelerator, sustinut de Techstars, Metro si Techstars, prin doua programe, ajuta echipele internationale de start-up, in dezvoltarea de solutii digitale. Unul dintre programe se concentreaza asupra solutiilor pentru sectorul HoReCa, in timp ce al doilea program are drept obiectiv industria de retail. In cadrul programelor desfasurate pe o perioada de trei luni, la Berlin, mentorii cu experienta si expertii vor ajuta zece echipe de startup selectate pentru a-si dezvolta propria afacere, cu privire la clienti si investitori. Mai multe informatii sunt disponibile la www.metroaccelerator.com

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentCoca-Cola Romania anunta noua sa strategie
Articolul următorK-Vreau din Romania, recent lansata in reteaua nationala de magazine
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.