Metro AG speră să găsească un cumpărător pentru hipermarketurile Real în aprilie-mai 2019

Grupul Metro AG caută să semneze un acord în perioada aprilie-mai 2019 pentru a vinde lanțul de hipermarketuri Real, care înregistrează pierderi, a declarat directorul executiv Metro AG, Olaf Koch.

Metro se află în discuții cu aproximativ cinci cumpărători intersați de acest lanț, care are vânzări anuale de peste 7 miliarde de euro, informează Reuters.
„Vorbim doar cu potențialii cumpărători care vor să preia totul”, a spus Koch, adăugând: „Nu vom exclude nici ofertanții care formează consorții”.

Presa internațională scrie că proprietarul grupului Kaufland, Schwarz s-ar fi aliat cu X + Bricks AG, investitor în real estate, pentru a plasa o ofertă.
În același timp, dezvoltatorul imobiliar german ECE s-ar fi aliat cu Morgan Stanley Real Estate (MSRE) pentru a participa la licitație. Nu se cunoaște încă dacă ECE și MSRE se vor alia și ei cu un grup de hipermarketuri.

Autoritatea antitrust din Germania ar privi cu îngrijorare o preluare a Realului de către unul grupurile mari de hipermarketuri, și ar considera preluarea drept o practică anticoncurențială.

Real operează 279 de hipermarketuri, dintre care 65 sunt deținute de grup. Proprietățile ar avea o valoare estimată de 750-900 de milioane de euro.

Koch, care este consiliat de JP Morgan și Bank of America în această tranzacție, a declarat că se așteaptă să obțină un rezultat pozitiv din această tranzacție.

Articolul precedentLa nivel global, 44% dintre consumatori cheltuiesc mai mult decât acum 5 ani pe bunuri de larg consum, însă numai 15% „cheltuiesc liniștiți”
Articolul următorKaufland a primit undă verde pentru primele trei magazine din Australia
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com