Merchandising & Category Management in Retail, training dedicat profesionistilor din retail si FMCG din Republica Moldova

Catalina Aldea, Expert in Retail Management in colaborare cu Modern Buyer organizeaza la Chisinau, pe data de 30 si 31 Martie 2017 prima sesiune a cursului cu tema  Merchandising & Category Management in Retail, la care sunt asteptati profesionisti din industria FMCG si de retail.

Teme abordate

Construirea unei sortimentatii optime:

  • Tipuri de strategii de sortiment cu exemple de best practice
  • Criteriile care stau la baza construirii unei sortimentatii optime
  • Sortimentatia sezoniera – eficienta versus dureri de cap
  • Lansarile de produse
  • Indicatorii de performanta in sortimentatie si utilitatea lor in maximizarea rezultatelor

Category management

  • Definitie, etapele si timingul unui proces corect;
  • Setarea indicatorilor de performanta;
  • Cum acomodam un trade off intre categorii
  • Solutii pentru greselile in categorie

Merchandising in Retail

  • Definitie
  • Reguli in merchandising
  • Optimizarea spatiului de vanzare
  • Criterii de elaborare a planogramelor

Workshop – AdaptareSortimentatieCategoria X la format Y

-participantii vor fi impartiti pe grupe de lucru

Obiectivele cursului

La finalul acestui curs, participantii vor sti:

  • interpretarea corecta a merchandising-ului in retail;
  • criterii de construire a sortimentatiei si intelegerea nevoilor consumatorilor
  • etapele procesului de category management;
  • ce indicatori trebuie urmariti in analizele de sortiment
  • strategii de sortiment practicate pe piata;
  • criteriile de elaborarea a planogramelor specifice pe categorii

Cui se adreseaza cursul

“Merchandising in Retail” este un curs cu o larga adresabilitate dedicata atat retailerilor cat si furnizorilor, executivi sau operationali din departamente de achizitii, vanzari, key account, trade marketing, category management, merchandising, merceologie, magazine/operational.

Despre trainer

Catalina Aldea are o cariera de 20 ani in FMCG & Retail Market, o experienta vasta acumulata atat in vanzari, cat si in achizitii, ocupand pozitii de Key Account Manager, Buying Manager, Merchandising Manager si Commercial Director. A intrat in Achizitii acum 15 ani intr-un proiect pionierat al unui antreprenor roman, reteaua Univers’all, unde a activat timp de 3 ani formandu-si bazele carierei de achizitor. In Mega Image a fost recrutata in 2004 pentru pozitia de Buying Manager Dry Food, Drinks, Non food, cand Delhaize preluase 100% Mega Image si reteaua avea doar 16 magazine. In 2007 este numita Buying Manager, iar in 2011 devine Director Comercial si membru in Comitetul Executiv, fiind primul roman care ocupa aceasta pozitie de la preluarea Mega Image de catre Delhaize. Din aceasta pozitie a coordonat departamentele de Achizitii, Merchandising, Pricing, Promotii in magazine, Calitatea si Siguranta Alimentelor. Si-a pus amprenta asupra lansării si dezvoltarii uneia dintre cele mai apreciate si recunoscute marci private locale: brandul Gusturi Românești, precum și a unora dintre cele mai avangardiste concepte din piața locală de retail: Concept store-urile Mega Image, Concept Cornerele Wine Gallery și Equilibrium Health & Wellness și 3 formate noi de magazine, Shop & Go, AB Cool Food și Gusturi Românești. Din 2015, a intrat in antreprenoriat, oferind servicii de consultanta si training cu focus pe Retail Management. Compania a semnat si livrat pana in prezent peste 30 de contracte de colaborare, clientii fiind deopotriva furnizori si retaileri.

Taxa de participare si modalitati de inscriere

220 Euro (fara TVA) de persoana

  • in taxa de participare sunt incluse costurile cu inchirierea salii, materialele de curs, pauzele de cafea si masa de pranz.
  • Mai multi participanti din aceeasi companie – 5% discount

Va puteti inscrie la curs prin confirmare si/sau sa trimiteti acest Formular de inregistrare la adresa de email: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro.

Articolul precedentEY: Extinderea pe pietele externe, prioritara pentru afacerile de familie din Romania
Articolul următorRetailul modern in Republica Moldova: aproape 400 de magazine la finalul lui 2016. Care sunt planurile de expansiune ale principalilor jucatori
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.