Mega Image va taxa pungile din raionul de legume-fructe cu 0,09 lei pe bucată

Mega Image va taxa, începând cu jumătatea lunii martie, cu 0,09 lei pe bucată, pungile din materiale 100% biodegradabile, din raionul de legume și fructe, care în prezent sunt oferite gratuit în magazinele din rețea. În perioada următoare, va fi introdusă și sacoșa reutilizabilă din plastic reciclat, concepută special pentru a fi folosită de cât mai multe ori la cumpărături.

Mega Image a introdus deja, conta cost, în toate magazinele, săculeți reutilizabili, din material textil sau sintetic, disponibili tot în zona de fructe și legume.

La finalul anului 2019, ca inițiativă importantă în reducerea impactului negativ asupra mediului, Mega Image a renunțat în totalitate la pungile din plastic de unică folosință din zona de legume și fructe, care înregistrau un consum mediu lunar de 12 milioane de bucăți.

La începutul anului 2020, a fost eliminat și plasticul din pungile destinate produselor de panificație și patiserie, ceea ce a însemnat eliminarea a 33 de tone de plastic folosit anual doar din această zonă.

Mega Image dezvoltă o strategie antiplastic bazată pe măsuri care generează schimbări majore, atât în operațiunile de business, cât și în comportamentul de consum al clienților. Multe dintre aceste soluții sunt deja implementate, iar altele vor fi implementate cu prioritate în perioada următoare.

Mega Image va încuraja și în rândul clienților un comportament de reutilizare a pungilor din plastic, precum și reducerea consumului și adoptarea unor soluții alternative printr-o campanie de informare și educare care se va derula sub mesajul “Mai puțin plastic, mai puțină poluare”, în toate magazinele.

“În continuare, lucrăm îndeaproape cu consultanții în sustenabilitate pentru a implementa cele mai bune soluții pentru un impact pozitiv imediat. În același timp, printr-o abordare proactivă, îi vom implica în aceste inițiative și pe clienții nostri, deoarece numai printr-un efort comun vom reuși să avem rezultate și vom putea genera o schimbare care să conteze”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România, cu o reţea care cuprinde în prezent 777 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.

Articolul precedentDistribuitorul sătmărean Derșidan – partener la conferința Retail & HoReCa Distribution
Articolul următorVascar a avut afaceri de 20,5 mil. euro în 2019, în creștere cu 13% față de anul precedent
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com