Mega Image incepe anul cu importante schimbari in structura organizationala

Retailerul belgian Mega Image a anuntat schimbari la nivel de management a structurii organizationale, ca parte a planului strategic de dezvoltare pentru 2015. Astfel, incepand cu luna ianuarie, o parte a membrilor echipei de conducere va prelua noi pozitii sau va avea noi responsabilitati, toate aceste schimbari avand rolul de a asigura o mai buna activare a strategiei comerciale.
In cadrul noului plan de dezvoltare, departamentul comercial se va imparti in doua entitati: Marci Nationale si Marci Proprii. Noile pozitii si responsabilitati alocate membrilor din Comitetul Executiv sunt:

Mircea MogaMircea Moga preia noua pozitie de Director Comercial Marci Nationale si va asigura implementarea noii strategii comerciale privind Marcile Nationale si in plus fata de aceste noi atributii, va superviza activitatea de Logistica a companiei. Din 2008 pana in prezent Mircea Moga a ocupat pozitia de Director Operational.

Catalina Aldea1Catalina Aldea preia noua pozitie de Director Comercial Marci Proprii si va conduce strategia privind Marcile Proprii. In plus fata de aceste atributii, Catalina va superviza activitatea departamentului de Siguranta Alimentara (Food Safety). Din 2011 pana in prezent Catalina Aldea a ocupat pozitia de Director Comercial.

Mihai SpulberMihai Spulber preia pozitia de Director Operational, din 2010 pana in prezent ocupand pozitia de Director Financiar.

Lucian Vilau1Lucian Vilau preia pozitia de Director Financiar, din 2012 pana in prezent ocupand pozitia de Director Logistica.

Adrian NicolaescuAdrian Nicolaescu isi pastreaza pozitia actuala de Director de Marketing, dar va avea responsabilitati suplimentare privind coordonarea departamentului Merchandising si Pricing.

Ileana AlexandruIleana Alexandru isi pastreaza pozitia actuala de Director de Resurse Umane.

„Parcursul de dezvoltare initiat cu sase ani in urma ne-a adus la performata actuala si ne-a transformat intr-un retailer cu una dintre cele mai solide pozitii de pe piata, in ceea ce priveste vanzarile, profitul si expansiunea. Acest nou an va fi un punct de reper pentru dezvoltarea Mega Image, iar prin noul plan pe care l-am realizat, intram intr-un nou ciclu de dezvoltare”, a declarat Xavier Piesvaux, director Mega Image.

Mega Image detine o retea ce cuprinde in prezent 410 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (200), Shop&Go (208), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1).