Mega Image aduce la raft o nouă marcă proprie de cafea

Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla, în diverse variante – cafea boabe, măcinată sau capsule. Cafeaua Perla are marcat pe ambalaj și un indicator de intensitate, care reprezintă caracterul și consistența amestecului de cafea, bogăția gustului și puterea aromei.

„Marca noastră proprie Perla, cu o gamă completă de sortimente de cafea, ne consolidează prezența într-o categorie care a crescut semnificativ de la an la an. Este o categorie care se adresează atât consumatorilor experimentați, cât și celor care vor să exploreze noi sortimente.”, afirmă Adrian Nicolaescu, VP marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image.

Consumatorii pot alege din trei sortimente Perla: Origins, Italian Roast și Aroma. Origins a fost conceput pentru cei care preferă arome autentice, bogate și exotice, iar gusturile unice sunt selecționate din regiuni renumite în lume pentru cafea, printre care Columbia, Sumatra sau Kenya. Pentru un gust perfect și o textură rafinată, consumatorii pot alege colecția Italian Rost, în timp ce gustul unic al boabelor de cafea Arabica și Robusta din colecția Aroma creează balansul ideal pentru o ceașcă de cafea cu note elegante și echilibrate.

Colecția Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.

Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 819 de magazine. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.