MaxGroupCompany a inaugurat Rost, noul restaurant din Primăverii

Rost, cel mai nou restaurant al MaxGroupCompany se află situat în zona Primăverii, într-o clădire cu un istoric aparte. Investiția în noul local se ridică la 50.000 de euro și într-o primă fază va avea 20 de angajați. Localul va fi deschis de luni până duminică, în intervalul 11.00-24.00. Cei care vor trece pragul Rost se vor bucura de gustul autentic al preparatelor bucătăriei românești.

Restaurantul reinterpretează bucătăria tradițională românească într-un stil urban, modern își așteaptă clienții într-o vilă interbelică din centrul capitalei.

“Estimăm că în primul an de activitate să atingem o cifra de afaceri de 500.000 euro, urmând că în 2021 și 2022 să creștem organic spre 750.000 euro, respectiv 1 milion de euro”, a precizat Alexandru Cojocaru, managerul restaurantului.

Rost a fost gândit că un restaurant de destinație, în care oaspeții vor savura gastronomia preparată cu suflet de Chef Alexandru Niță, fost concurent “MasterChef”, în atmosfera primitoare a unei vile interbelice.

Designul localului a fost gândit de o tânără arhitectă, Larisa Rățoi, adeptă a stilului hollywoodian al anilor ’50 dar și al mișcării post-pop contemporană.

“Dorim să creștem organic, pas cu pas, fără să compromitem calitatea produselor, serviciilor și interacțiunea cu clienții noștri. Astfel, putem asigura o comunicare continuă și prietenoasă cu oaspeții pe care ii informăm despre proveniență materiei prime, a modului în care preparam mâncarea și care este „istoria” din spatele rețetei”, a spus Alexandru Cojocaru, managerul restaurantului.

Rost este cel mai recent nume din palmaresul MaxGroupCompany, unul dintre cei mai mari jucători din industria HoReCa, cu peste 50 de branduri în portofoliu și cu o cifra de afaceri de peste 30 de milioane de euro.

În cadrul grupului activează peste 3.000 de angajați, fiind o companie care asigură securitatea și stabilitatea joburilor, mărindu-și echipa cu fiecare locație nouă deschisă și investind în cursurile de perfecționare pentru angajații existenți.

Articolul precedentSpecialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Articolul următorPrivate Label Innovation Show – 26 septembrie 2019
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com