Materiale sustenabile în colecția Esmara, dezvoltată de Lidl în parteneriat cu revista Glamour

Începând cu 4 octombrie, toate magazinele Lidl din România vor oferi o colecție de haine pentru femei, disponibile în ediție limitată, sub marca proprie, Esmara. Lansată în parteneriat cu revista Glamour, colecția demonstrează că moda sustenabilă este accesibilă, oferind o varietate de articole vestimentare potrivite atât pentru activitățile zilnice, cât și pentru ocaziile speciale.

De la rochii tricotate (49,99 lei) și cămăși clasice (39,99 lei) până la tricouri din 100% bumbac organic (19,99 lei), bluze din molton (49,99 lei), jeggins modelatori (39,99 lei) și jeans skinny fit din 98% bumbac organic (59,99 lei), colecția include piese vestimentare care se aliniază celor mai noi tendințe, la un preț accesibil.

Inspirat din natură și disponibil în nuanțe neutre, fiecare articol este conceput astfel încât să poată fi ușor de integrat în orice ținută și în orice garderobă de toamnă. În plus, noua colecție este realizată cu fibre de viscoză Lenzing EcoVero. Astfel, Lidl a obținut materiile prime din surse de încredere, oferind o atenție deosebită către conservarea resurselor. Pentru producerea fibrelor de viscoză Lenzing EcoVero s-a folosit lemn, care provine din păduri sau plantații gestionate în mod sustenabil, iar fibrele au fost produse în conformitate cu standardele etichetei ecologice europene.

Articolele vestimentare din colecția Esmara x Glamour sunt certificate ca textile organice și naturale, în conformitate cu Global Organic Textile Standard (GOTS). GOTS atestă fabricarea responsabilă a materialelor textile, atât din punct de vedere social, cât și ecologic pe întregul lanț de aprovizionare, fără a utiliza substanțe nocive.

Publicația Glamour a jucat un rol esențial în dezvoltarea colecției capsulă lansată de Lidl, asigurându-se că va exista un echilibru între trendurile actuale, sustenabilitate și calitate.

Articolul precedentRobert Jasinski devine noul Managing Director al Danone și Nutricia în România
Articolul următorLansare ediţia 2021 a Ghidului “Distribuitori în Retail şi Horeca”
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.