De la 1 septembrie, magazinul online Carrefour se mută în aplicația Bringo, de unde clienții pot comanda produse din hipermarketurile și supermarketurile Carrefour, la aceleași preț ca în magazinele fizice, și cu un termen de livrare de 90 de minute. Aplicația Bringo este disponibilă gratuit în App Store și Google Play, dar cumpărături online se pot face și în secțiunea Super Bringo Market, de pe portalul carrefour.ro (secțiune denumită până acum supermarket online).
Carrefour își propune să ofere clienților o experiență de cumpărături unitară, un serviciu de livrare la domiciliu cu acoperire națională și shopping asistat, dar și posibilitatea de ridicare din magazin (prin Click & Collect).
Un personal shopper se va ocupa de întreaga listă de cumpărături, va comunica în timp real cu clientul, oferindu-i recomandări.
Clienții au posibilitatea de a alege din peste 50.000 de produse, precum: fructe și legume, conserve, lichide, produse de băcănie, lactate, carne, înghețată și alte produse congelate, produse pentru curățenie și îngrijire personală etc.
Carrefour România își întărește modelul omnicanal, care azi cuprinde peste 360 de magazine cu formate diverse, serviciul integrat Casa Ta – Self Service, aplicația Carrefour și platforme de shopping online cu servicii de livrare personalizată.