Macromex este partener al conferinței “Retail & FMCG Market în Republica Moldova”

Macromex se alătură din nou, în calitate de partener, conferinței anuale “Retail & FMCG Market în Republica Moldova”, organizată de Modern Buyer la Chişinău, în data de 29 februarie 2024.

Lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, Macromex este un business 100% românesc, prezent pe piață de aproximativ 30 de ani. Macromex este mai mult decât un furnizor de produse în industria de Retail sau Horeca. Este un partener ce susține eficiența și performanța în orice bucătărie prin soluții complete de business, meniuri și rețete dedicate tipului tău de locație, aprovizionare rapidă și eficientă prin platforma de marketplace bocado.ro.

Compania are o gamă largă de peste 1.500 de produse în diverse categorii, printre care legume, fructe și semipreparate. În portofoliul Macromex se regăsesc brandurile proprii Food & Glory, Edenia, Corso, La Strada, dar și branduri partenere precum Philadelphia, La Lorraine și Dr Oetker.

Evenimentul b2b de la Chişinău oferă prilejul invitaţilor de a testa o mică parte din portofoliul de produse ready to cook sub brandul Edenia.

„Retail & FMCG Market în Republica Moldova” este un eveniment de o zi, format din mai multe componente: conferință, expoziție de produse FMCG și sesiuni de business networking.

Temele ediției din acest an:

– Evoluția consumului de produse FMCG în Republica Moldova: analize de piaţă sectoriale, climat de consum, dinamica pieței de retail modern;

– Creșterea sustenabilă a industriei de retail și FMCG în Moldova, în vederea pregătirii aderării la UE;

– Produs local: Creșterea competitivității producătorilor locali; Proiecte strategice la nivel național elaborate de instituțiile statului și/sau organisme internaționale pentru creșterea competitivității producătorilor locali pe piața internă. Reprezentanții rețelelor de comerț modern ne vor arăta, de asemenea, ce înseamnă pentru ei un produs local de calitate, competitiv pe piața internă și pe piața europeană și care sunt strategiile lor pentru susţinerea producătorilor moldoveni.

Speakerii şi partenerii confirmaţi

Audiența evenimentului

Așteptăm alături de noi peste 200 de participanți, factori de decizie din companiile FMCG, din industria de retail modern, dar și reprezentanți ai autorităților de stat din Republica Moldova. La eveniment sunt invitați, așadar:

– Reprezentanți ai ministerelor de resort;

– Producători/Furnizori de bunuri de larg consum din Republica Moldova și România;

– Rețele de retail modern din Republica Moldova, lanțuri de benzinării, dar și magazine specializate;

– Distribuitori în retail și HoReCa;

– Furnizori de soluții și servicii (ambalatori, companii de logistică, transport, companii de marketing și trade marketing ș.a.);

– Agenții de cercetare de pe piață.

 

Expo Hall:

Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului. Expozanții pot organiza aici întâlniri, degustări, prezentări de produs.

Business Networking:

Evenimentul este un excelent prilej de networking între factorii de decizie din Retail și FMCG. Atât în zona de expo, cât și în pauzele din timpul conferinței vor avea loc sesiuni de business networking între rețelele de retail prezente la eveniment și furnizorii/producătorii de soluții diverse.

Cum puteți participa:

Înscrierile la eveniment sunt în desfășurare. Informații privind condițiile de participare cu bilet sau în calitate de Partener Expozant puteți solicita prin e-mail sau telefon la:
– Maria Hurduc, Managing Partner – maria.hurduc@modernbuyer.ro, +40729.880.041
– Andrada Bercaru, Reprezentant Comercial – andrada.bercaru@modernbuyer.ro +40734.707.986

Cum a fost Ediția 2023

Ediția anterioară a avut loc în data de 14 martie 2023, la Courtyard by Marriott Chișinău.

Concluzii şi mesaje-cheie ale speakerilor puteți regăsi AICI

De asemenea, o galerie foto a evenimentului puteți vizualiza în pagina de Facebook a Modern Buyer.

Vă aşteptăm alături de noi la Chișinău!

 

 

Articolul precedentRetuRO deschide un nou centru în Giarmata
Articolul următorFruit Logistica Berlin 2024 – în căutarea gloriei de altădată
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.