Luna HIT, campanie națională aniversară la 22 de ani de activitate Carrefour în România

Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour propune clienților o campanie inedită, în care mii de produse aflate la cele mai mici prețuri garantate beneficiază de cele mai mari HITuri ca bandă sonoră.

Campania desfășurată la nivel național îi reunește pe Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, care se duelează în melodii pentru a obține titlul de cel mai mare HIT. Cei trei artiști trebuie să câștige susținerea clienților care votează HITul preferat în platforma campaniei.

Carrefour a pregătit oferte atractive și cele mai mici prețuri garantat la mii de produse, pe toată perioada lunii mai, alături de un mecanism de votare a HITului preferat, care le poate aduce vouchere de cumpărături cadou clienților care participă.

Până pe 30 mai, fiecare client care accesează platforma campaniei poate vota HITul preferat dintre cele trei interpretate de Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry, special pentru aniversarea Carrefour, putând astfel determina HITul cel mai popular al celei mai mari acțiuni comerciale inițiate de companie de la începutul anului.
“În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și non-alimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț, garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonabilitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor.

În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și non-alimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț, garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonabilitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor. Campania aduce tuturor clienților mii de produse la cel mai mic preț garantat, indiferent dacă își fac cumpărăturile în magazin, prin Bringo sau de pe carrefour.ro, continuând propunerile promo pe care le facem sub umbrela creativă Top 100 produse HIT pe parcursul întregului an. Astfel, acest demers se încadrează în strategiile noastre comerciale și de customer experience, prin care creăm zi de zi o experiență interactivă de cumpărare și devenim alegerea preferată a consumatorilor în materie de shopping„, menționează Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

Odată cu această campanie, beneficiază de prețuri promoționale, prin platforma de loialitate Act For Good, și produsele din categoria marcă proprie. Printre acestea se numără TEX – marca proprie de îmbrăcăminte, gamele de produse de îngrijire personală, îngrijire bebe, curățenie, casă, auto și grădină. Clienții Carrefour se pot bucura de prețuri mai mici și la produsele vedetă din gama electrocasnicelor, cum ar fi televizoare, aspiratoare sau mașini de spălat.

Articolul precedentPENNY, vânzări lunare de un milion de euro prin platformele de livrări Glovo şi Bringo
Articolul următorCaroli Foods Group a obținut certificarea “fără gluten”
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.