Linella continua implementarea noului concept Super Linella

0
257

Reteaua Linella din Republica Moldova s-a extins recent cu inca un magazin de mari dimensiuni, al doilea deschis sub noul concept Super Linella. Magazinul, situat pe strada Miorita, nr. 11, se adreseaza atat locuitorilor din sectorul Centru, Botanica, oraselul Codru, cat si pentru cei care tranziteaza zona. De asemenea, locatia dispune de o parcare gratuita cu peste 50 de locuri.
Noul Super Linella are o suprafata de vanzare de peste 800 mp si ofera o gama de peste 11.000 de produse alimentare si nealimentare, de la alimente de baza sau bauturi pana la articole cosmetice si de menaj. De asemenea, magazinul ofera si o selectie de articole internationale, respectiv produse cu specific din Italia, Romania sau Germania. O atentie deosebita s-a acordat raionului de legume si fructe, aprovizionat in special in urma colaborarii cu circa 20 de producatori locali.
“Colaboram cu circa 20 de producatori locali de legume fructe si, zi de zi, in functie de sezonalitate, le oferim clientilor produse din tara noastra achizitionate direct de la acesti producatori. Pentru expunerea anumitor produse au fost achizitionate echipamente ultramoderne cu pulverizatoare de apa incorporate ce ajuta la mentinerea prospetimii produselor pentru o mai lunga perioada de timp”, a declarat Managerul de Categorie Stefan Mantu.

Super Linella a dezvoltat si partea de produse proaspete fabricatie proprie: brutarie, cofetarie, patiserie, gastronomie, precum si raionul de carne proaspata. Noul proiect aduce si o serie de inovatii la nivel tehnologic. Pe langa implementarea unui sistem nou de expunere si comercializare a produselor alimentare vrac, la amenajarea magazinului s-au folosit tehnologii moderne ce antreneaza un consum energetic cat mai scazut, cu un impact cat mai redus asupra mediului.

Conceptul Super Linella a fost lansat la mijlocul lunii august, printr-un magazin de peste 1.000 mp deschis in sectorul Buiucani. Potrivit reprezentantilor retailerului, se intentioneaza dezvoltarea retelei pe acest nou concept.
“In eforturile noastre permanente de a oferi clientilor cele mai bune produse, am remodelat magazinul folosind echipamente de ultima generatie, cu o noua idee de prezentare a marfii, cu un spatiu mai bine compartimentat si mai apropiat de nevoile clientilor nostri. Super Linella le ofera clientilor sai preturi mici pentru intreaga gama de produse, nu doar un numar restrans de promotii, produsele fiind atent selectionate si bine adaptate pietei. Prin ultimele doua deschideri vedem o foarte buna oportunitate de a pune la punct intregul proces de remodelare, de a integra si forma echipele, si de a imbina punctele forte in realizarea ambitiei noastre de a face din Linella magazinul preferat al tuturor”, a declarat Sergiu Ciolacu, Directorul de Marketing al retelei de magazine Linella.