Lidl va deschide primul său magazin din Jimbolia, județul Timiș

Lidl anunță că va deschide un magazin nou în Jimbolia, județul Timiș, pe data de 18 aprilie. Noua unitate este situată pe Str. Timișoarei, Nr. 297. Magazinul are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și dispune de aproximativ 90 de locuri de parcare. Orarul de funcționare va fi de luni până sâmbătă, între 08:00 și 21:00, iar duminica între 09:00 și 19:00. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 20 de noi locuri de muncă.

Magazinul îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. Astfel, în ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri etc.

În continuarea demersurilor de dezvoltare durabilă asumate de companie, Lidl adoptă o serie de soluții și tehnologii moderne, care asigură standardele înalte de eficiență energetică. De exemplu, în unitate sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.

Inaugurarea acestui magazin continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 6.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 240 de magazine și 4 centre logistice.

Articolul precedentAROBS Transilvania Software achiziționează UCMS Group România, companie specializată în soluții HR
Articolul următorKinder Chocolate lansează o nouă identitate vizuală
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com