Kinder Chocolate lansează o nouă identitate vizuală

Kinder Chocolate lansează o nouă identitate vizuală, care se va regăsi pe mai mult de 500 de milioane de produse din lumea întreagă, în peste 60 de țări. Prin această reînnoire globală, brandul se adaptează imaginii copiilor de astăzi, păstrând în același timp valorile tradiționale ale Kinder Chocolate.

Kinder Chocolate a realizat un studiu extins care a implicat 6.800 de consumatori din șase țări pentru a identifica noua identitate vizuală a ciocolatei. Aceasta este în concordanță cu valorile brandului care celebrează micile momente de joacă, cu un impact foarte mare în creșterea fericită a unui copil.

Prezent în 125 de țări, brandul Kinder oferă o gamă variată de produse de calitate înaltă, de la batoane de ciocolată la figurine de ciocolată pline cu surprize, care bucură copiii și adulții deopotrivă.

De la începuturile în Alba, brandurile Ferrero au respectat mereu balanța între atenția la inovație și cele mai înalte standarde de calitate. Branduri ca Nutella, Kinder, Ferrero Rocher și Tic Tac au devenit azi unele dintre cele mai cunoscute și apreciate de consumatori din intreaga lume.

Articolul precedentLidl va deschide primul său magazin din Jimbolia, județul Timiș
Articolul următorPână la finalul anului 2019, Lăptăria cu caimac va lansa încă zece produse noi
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com