Lidl trece de 330 de unități la nivel național și peste 12.000 la nivel internațional

Eveniment Lidl Romania cu Helmuth Duckadam la Timisoara

Lidl continuă să se extindă în România și va deschide joi, 14 iulie, două magazine în București și Brănești, creând astfel peste 40 de noi locuri de muncă. La momentul de față, Lidl România depășește 330 de magazine la nivel local. De asemenea, tot pe 14 iulie, Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine în toate cele 31 de țări în care este prezent, odată cu deschiderea magazinului numărul 12.000 din Varșovia, Polonia.

Noul magazin Lidl din București este situat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, Nr. 31, iar cel din Brănești, județul Ilfov, se află pe Bulevardul I.C.Brătianu, Nr. 180. Fiecare dintre cele două magazine are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și sunt eficiente din punct de vedere energetic, fiind construite într-un mod responsabil față de mediu. De asemenea, ambele unități dispun de peste 110 locuri de parcare.

Orarul de funcționare al unității din București va fi următorul: între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 21:00. În Brănești, magazinul Lidl va funcționa între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 07:30 și 21:00.

Odată cu inaugurarea celor două magazine Lidl, au fost create peste 40 de noi locuri de muncă. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din București și Brănești dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare.

În calitate de partener de încredere pentru clienții săi, Lidl oferă o gamă largă de articole alimentare și nealimentare, atât de origine locală, cât și internațională.

Rețeaua internațională de magazine Lidl

Odată cu deschiderea acestor două magazine din România și a unor noi magazine inaugurate în aceeași zi în Spania, Italia, Polonia și Lituania, retailer-ul Lidl își mărește rețeaua la peste 12.000 de magazine.

Conceptul magazinelor Lidl este unul standard, cu o prezentare clară a mărfurilor și utilizând materiale și tehnologii de construcție într-un mod sustenabil. Magazinele sunt amenajate astfel încât angajații să își poată derula activitățile în cel mai bun mod posibil, permițând în același timp clienților să facă cumpărături rapid și ușor. Când vine vorba despre tehnologie, accentul se pune pe sustenabilitate. De exemplu, magazinele au iluminare LED, sisteme de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare și pot avea module de concept opționale precum panaouri fotovoltaice sau stații de încărcare electrică. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite de marfă în 31 de țări.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează, în prezent, peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. Designul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central la Neckarsulm.