Lidl Tour a implinit un an de la lansare

In urma cu exact un an, Lidl lansa in Romnaia Lidl Tour, un magazin online destinat pachetelor de vacanta: circuite, croaziere, sejururi in tara sau in Europa, America, Asia, Africa. Pentru a sarbatori un an pe piata din Romania, Lidl Tour a pregatit peste 20 de oferte aniversare. Acestea pot fi consultate incepand cu 15 iunie 2017 in cadrul unei brosuri dedicate, „Lidl Tour – 1 an”, disponibila in toate magazinele Lidl din tara, pe site-ul www.lidl-tour.ro si pe pagina de Facebook cu acelasi nume. In acest prim an, Lidl Tour a depasit pragul de 6000 de turisti, iar gradul de satisfactie al clientilor s-a mentiunut la 99,9%. Lunar, aproximativ 500 de turisti opteaza pentru pachetele turistice Lidl Tour. Acestea sunt personalizate in colaborare cu partenerii de la Karpaten Turism, TUI Travel Central si Paradis Vacante de Vis. Vacantele achizitionate prin Lidl Tour pot include si un upgrade surpriza: un beneficiu suplimentar sau facilitati incluse in costul pachetului. De exemplu, unul dintre cele mai inedite upgrade-uri surpriza a fost oferit pentru circuitul de 13 zile in Statele Unite ale Americii si Canada (1,999€/persoană): 2 cine traditionale, una in Tinutul Amish si cealalta intr-o Cabane à Sucre in Quebec.

Articolul precedentPersil, intr-o noua formula
Articolul următorRetailului in 32 de tari europene: In Romania, comertul modern creste peste media europeana
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.