Lidl, primul retailer care dezvolta in Romania mai multe sortimente inovative de bere cu arome

0
1845

Berile cu arome au atras, in ultimii patru ani, un numar tot mai mare de consumatori, fiind o categorie care continua sa performeze. De pilda, in 2015, doar berile radler au inregistrat o crestere de 8% a volumului de vanzari fata de anul anterior, iar potentialul ramane ridicat.
Un potential ce nu a ramas nesesizat de marile lanturi de retail care, din dorinta de a deveni jucatori pe aceasta piata, si-au completat rapid sortimentatia, importand, sub marca proprie, diverse sortimente de bere cu arome.

In aceasta vara, Lidl reuseste sa suprinda cu o decizie extrem de interesanta, dezvoltand local trei sortimente de bere cu arome, in parteneriat cu unul dintre cei mai mari jucatori din industria berii. Sub marca proprie Argus, Lidl a lansat, dintr-un foc, patru retete, avand o abordare foarte curajoasa si pe alocuri unica la nivel de retete: Argus Lemon (1,9% vol alcool), Argus Rodie (1,9% vol alcool), Argus Grapefruit (1,9% vol alcool) si Argus Soc. Reteta Argus Grapefruit vine si cu o alta inovatie, propunand consumatorilor o bere Weizen (este berea de grau ce se distinge printr-un gust mai putin amarui, numele sau venind de la Weizen „grâu”.
In acest fel, Lidl puncteaza mai multe premiere, fiind singurul retailer care dezvolta in Romania, sub marca sa proprie, mai multe sortimente de bere cu arome, dar si cateva retete unice.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentReteaua Profi, prezenta in 220 de localitati
Articolul următorLidl, la al 23-lea magazin in Capitala
Maria Hurduc

Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here