La patru ani de la intrarea pe piata romaneasca, Lidl intra in top trei retaileri, performanta atinsa ca urmare a unei cresteri de peste 21% a cifrei de afaceri in 2015. O performanta neegalata in 2015 de nici un alt retailer semnalam si la capitolul profitabilitate, Lidl atingand in 2015 o crestere de 186% a profitului, pana la pragul de 171,9 milioane de lei.
Luand in considerare datele oficiale comunicate de Ministerul de Finante, acesta este al doilea an consecutiv in care discounterul german reconfigureaza clasamentul retailerilor. Daca in 2015 compania a intrat in top trei, in 2014, potrivit datelor oficiale publicate de Ministerul de Finante, Lidl ocupa deja pozitia a patra in acest top, devansand inca de anul trecut Auchan si Selgros Cash&Carry.
Succesul de care se bucura discounterul german in randul consumatorilor romani arata ca expresia „before si after Lidl”, consacrata deja in randul managerilor din retail si FMCG are tot mai multe justificari.
In 2015, Lidl Discount SRL a inregistrat o cifra de afaceri de 4724 milioane de lei si un profit de 171,9 milioane de lei.
Discounter-ul german a avut un ritm de expansiune inferior celui din anii precedenti, deschizand in 2015 un numar de 9 magazine. Localitatile pe harta expansiunii Lidl sunt: Suceava (2), Craiova, Hunedoara (relocare), Floresti (Cluj), Bucuresti (Pipera, Bucurestii Noi, Prelungirea Ghencea), Otopeni. Compania opereaza a incheiat anul 2015 cu 192 de magazie la nivel national.