Lidl elimină din sortiment articolele de unică folosință din plastic până la sfârșitul anului 2019

0
175

Lidl va renunța, până la sfârșitul anului 2019, la vânzarea de articole de unică folosință din plastic, cum ar fi pahare, farfurii adânci și întinse, dar și linguri și furculițe. Măsura va fi luată în toate cele peste 225 de magazine Lidl din România. Măsurile de reducere a cantității de deșeuri de plastic fac parte din strategia de sustenabilitate a Lidl pentru un viitor mai bun.

După ce Lidl România a anunțat că, până în anul 2025, va reduce cu 20% cantitatea de plastic utilizată, compania trece la primele măsuri concrete.

„Strategia noastră privind plasticul urmărește o abordare clară, și anume: prevenire – reducere – reciclare. Prin renunțarea la aceste articole de unică folosință, prevenim punerea în circuit a unei cantități suplimentare de plastic și contribuim astfel la îmbunătățirea bilanțului nostru în ceea ce privește utilizarea acestui material“, a declarat Marco Giudici, VP Achiziții și Marketing în cadrul Lidl România.

O parte integrantă a activității Lidl este colectarea selectivă a deșeurilor din magazine, depozite, sediile centrale și regionale ale companiei și trimiterea lor către centrele de reciclare. Această măsură este detaliată în primul raport de sustenabilitate al Lidl România, publicat în luna mai a acestui an.

Ca parte dintr-o strategie amplă, la 360 de grade, pentru gestionarea plasticului, Grupul Schwarz din care fac parte Lidl și Kaufland dezvoltă constant măsuri și le implementează la nivel internațional.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here