Lavazza a lansat oficial în România cea mai nouă variantă Qualità Oro

Gama Qualità Oro a fost relansată cu o nouă identitate, modernă, rezultatul unei călătorii care a transformat Qualità Oro într-o cafea premium și mai rafinată, dar fidelă valorilor tradiționale. Qualità Oro – Perfect Symphony este o combinație unică de 6 varietăți de boabe Arabica de cea mai bună calitate, din America Centrală și de Sud.

Pentru proiectul Lavazza Qualità Oro Perfect Symphony, producătorul italian a colaborat cu Chiara Luzzana, o renumită compozitoare și designer de sunet din Italia.

Chiara a înregistrat sunetele pe care le generează fiecare pas al producției de cafea. Acest proiect a dus la crearea unei piese simfonice care reunește toate sunetele înregistrate, formată din 4 capitole muzicale diferite, fiecare indicând un anumit pas din procesul de producție a cafelei.

  • „Originea”: întrucât sursa Lavazza Qualità Oro se găsește în plantațiile din America Centrală și de Sud, Chiara Luzzana a pornit într-o călătorie încredibilă în Brazilia, în căutarea sunetelor plantelor, a foșnetului frunzelor și ale „șoaptelor” boabelor de cafea – sunete și note fermecătoare care definesc originea boabelor Arabica.
  • „Călătoria”: plecând din America de Sud, boabele de cafea călătoresc peste Oceanul Atlantic către portul italian Genova – o călătorie în decursului căreia Chiara a reușit să înregistreze sunetelele valurilor, ale vieții portului și ale sacilor de iută atunci când erau mutați.
  • „Blend-ul”: odată ajunse la fabrica Lavazza, boabele de cafea sunt colectate, verificate și curățate înainte de a intra în etapele de amestecare și prăjire – Chiara a surprins toate aceste sunete unice care definesc producția, însoțind cafeaua până la testul final, momentul în care este degustată de către experți.
  • „Extracția”: sunetele preparării finale a cafelei acasă, cu ajutorul unei moka sau chemex, dau voie blend-ului să-și dovedească calitatea, printre sunetele lingurilor și ceștilor. Aceasta este experiența finală a simfoniei pure Qualità Oro.
  • Pe lângă prezentarea noii identități Qualità Oro, compania a prezentat oficial parteneriatul strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com, partener cu ajutorul căruia producătorul italian dorește să își consolideze prezența pe piața locală.

„Suntem onorați să devenim parteneri cu Lavazza în România și ne mândrim să avem produsele de cafea Lavazza în portofoliul nostru. Promovarea produselor premium reprezintă o prioritate pentru noi, iar faptul că avem valori comune ne dă încredere că ne vom atinge obiectivele pe această piață, investind în dezvoltarea și respectarea standardelor de înaltă calitate”, a spus Carol Boisan, membru al consiliului executiv al Aquila Part Prod Com SRL.
  • Înfiinţată în 1895 la Torino, compania este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza are aproximativ 4.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de 1,87 miliarde EUR în 2018.

    Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum.
Articolul precedentDan Matei, Industry Lead Beverages & Tobacco, Nielsen va prezenta performanțele industriei FMCG la Retail&HORECA Distribution, 2020
Articolul următorRadu Trandafir, Asociat DRIM Daniel Distributie FMCG, speaker la Retail & Horeca Distribution 2020
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro