Kaufland România deschide primul magazin cu fațadă verde, la Cluj-Napoca

Kaufland România deschide mâine, 06 iunie 2019 al patrulea magazin din orașul Cluj-Napoca și ajunge astfel la o rețea de 126 de magazine la nivel național. Acesta este primul magazin al rețelei cu fațadă verde, acoperită cu plante agățătoare și suplimentar au fost plantați 65 de arbori pe spațiul verde.

Fațadă verde, acoperită cu plante agățătoare, Kaufland Aurel Vlaicu, Cluj-Napoca

Magazinul are o suprafață utilă totală de aproximativ 5.000 de metri pătrați și una de vânzare de aproximativ 2.800 de metri pătrați și este situat pe Strada Aurel Vlaicu, nr. 180. Programul de lucru este de la 7:30 până la 22:30 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-20:00.

Noul hipermarket dispune de o parcare cu 198 de locuri pentru mașini, dintre care 131 sunt în spațiu acoperit, dar și de 10 rastele pentru 60 de biciclete.

Ca noutate față de alte magazine din Cluj-Napoca, hipermarketul oferă clienților un raion special cu pește proaspăt, cu sortiment extins. Mai mult, pentru produse proaspete de panificație, magazinul dispune și de brutărie.

Printre raioanele disponibile se numără și cele de legume-fructe, raion de produse To Go, vitrină cu produse proaspete și servire asistată, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

De asemenea, noul magazin Kaufland din Cluj dispune în galeria comercială de un Tabac Shop, o farmacie și pentru iubitorii de deserturi, o cofetărie.

Noul magazin din Cluj pregătește și oferte speciale cu ocazia deschiderii, la produse alimentare precum fructe, carne proaspătă, mezeluri, dar și la produse pentru petrecerea timpului liber în natură, cum ar fi grătarul Let’s BBQ. Promoțiile sunt inspirate de tematica Franța.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, creează 70 de noi locuri de muncă și sprijină dezvoltarea comunității locale.

În exteriorul magazinului, Kaufland pune la dispoziția clienților amatori de o masă rapidă și un punct Grill.

„Acest magazin este o premieră la nivelul întregii rețele, prin fațada acoperită cu plante decorative, cățărătoare. Vrem să ne bucurăm cât mai mult de un mediu curat și folosim toate oportunitățile pe care le avem în acest sens, astfel am creat acest perete verde. Grija față de natură este una din preocupările pe care Kaufland le are în mod curent”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.

Unitatea este amenajată după cel mai recent concept de design, are fațadă vitrată, cu pereți de sticlă, pentru a asigura clienților o experiență de cumpărături simplificată, rapidă și plăcută.

Noul magazin din Cluj-Napoca deține și o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex, modern, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Iarna, magazinul este încălzit, iar vara, instalația inversează procesul, pentru a crea în hipermarket temperaturi ambientale, plăcute, în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 126 de magazine în România.