Kaufland își extinde sortimentul de marcă proprie în categoria produselor non-food și lansează două mărci proprii din segmentul produselor kitchen & home design. Produsele sunt disponibile deja în toate magazinele Kaufland din țară și clienții se pot bucura de promoții speciale în cursul anului, începând chiar cu luna martie 2019.
Noua marcă Spice & Soul se adresează celor pasionați de gătit și propune o gamă variată de vase de gătit, ustensile și accesorii pentru prepararea și servirea mâncării, care nu trebuie să lipsească din nicio bucătărie – de la tigăi, oale, cuțite, veselă și până la accesorii pentru copt.
Pentru inspirație în decorarea casei, Kaufland introduce în magazine și noile produse Liv&Bo, prima sa marca proprie de obiecte și accesorii de design interior.
Gama este compusă din mici obiecte de mobilier, textile și accesorii decorative pentru casă. Designul produselor este conceput astfel încât să confere schimbări de efect în locuință, să aducă un suflu nou și să transforme atmosfera interioară, fie că e vorba de hol, camera de zi, baie sau bucătărie.
Decorațiunile pentru casă din noua gamă Liv&Bo vor avea diferite tematici sezoniere, de primăvară, toamnă sau specifice sărbătorilor de Paște sau de Crăciun.
Ambele mărci proprii sunt concepute în acord cu principiile de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 121 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.