Kaufland dublează valoarea garanției SGR, direct în Kaufland Card

Kaufland România desfășoară, în perioada 13-15 ianuarie, cea de-a doua ediție a campaniei care încurajează reciclarea, oferind recompense clienților fideli care adoptă un comportament responsabil.

Clienții care reciclează ambalaje cu simbolul SGR la aparatele din orice magazin Kaufland și scanează, în perioada campaniei, tichetul valoric eliberat de automat împreună cu cardul de client la casa de marcat, primesc valoarea tichetului dublată ca reducere în aplicația Kaufland Card.

Voucherul alocat în contul utilizatorului poate fi folosit în toate magazinele Kaufland România începând cu data de 3 februarie 2025, pentru cumpărături care depășesc valoarea sa cu cel puțin 1 leu. Valoarea voucherului este egală cu contravaloarea tichetelor de ambalaje utilizate în magazin, până la un maxim de 50 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card.

Pentru clienții care dețin cardul de client în format fizic, reducerea se poate activa pe website-ul pentrumine.kaufland.ro, prin conectarea în contul de client Kaufland Card sau de pe tableta de la Biroul de Informații din magazinele Kaufland.

Campania beneficiază de o comunicare vizibilă pe TV, radio și prin materiale de promovare disponibile în toate magazinele Kaufland din țară.
Această inițiativă reflectă angajamentul constant al Kaufland de a promova practici sustenabile și de a încuraja reciclarea în rândul clienților săi. Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din 2021, compania a ajuns în prezent la un număr de 550 de guri colectoare. Cel mai mare echipament de colectare separată a deșeurilor din România se află în parcarea magazinului Kaufland Barbu Văcărescu din București. Acesta are șase guri de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje.

În cazul în care clienții întâmpină dificultății în procesul de returnare a ambalajelor, aceștia sunt rugați să se adreseze angajaților de la Biroul de Informații sau să se îndrepte către un alt magazin pentru a beneficia de această promoție.

 

Articolul precedent#fixeu este sloganul unei campanii de imagine lansate de dm
Articolul următorO veste bună pentru sectorul de retail: Bonurile fiscale și facturile pentru plățile cu cardul nu mai sunt obligatorii
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.