Jerry’s Pizza va deschide două unități în primul semestru din 2020

În prima jumătate a anului 2020, Jerry’s Pizza va deschide încă două unități, una în Bragadiru și alta, în zona Regie din București, ca parte a strategiei de business a companiei, legată atât de acoperirea mai eficientă a Capitalei, cât și a orașelor limitrofe, precum și de extinderea pe plan național. În plus, începând cu această primăvară, Jerry’s Pizza va fi mai aproape de consumatori prin Food Truck-ul Jerry’s Pizza, prezent la diverse evenimente din București și din țară.

În 2019, Jerry’s Pizza, unul dintre principalii operatori din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, s-a extins cu patru noi unități deschise în Pipera, Militari, Matache și Balotești, în care a investit peste 600.000 de euro.

Ca parte a procesului de rebranding început în aprilie 2019, Jerry’s Pizza va continua alinierea la noua identitate vizuală a unităților existente, prin reamenajarea acestora.

De asemenea, anul acesta, compania se concentrează și pe extinderea flotei de livrare care numără, în prezent, 60 de autoturisme, 45 de scutere și 20 de biciclete electrice.

Jerry’s Pizza a intrat pe piața din România în urmă cu 22 de ani. În prezent, lanțul de magazine cuprinde 21 de unități active la nivel național, dintre care 17 funcționează în București și în orașele limitrofe: Popești, Chiajna și Balotești, iar patru în Brașov, Contanța, Ploiești și Pitești. Toate magazinele oferă servicii de delivery și take-away, iar unele dintre ele au, suplimentar, opțiunea de consum “dine-in”.

Jerry’s Pizza va continua să aducă inovații la nivel de produs și să își extindă oferta, prin introducerea în meniu a noi toppinguri și sortimente de deserturi și paste.

Jerry’s Pizza este un concept american apărut în România în urmă cu 22 de ani. În prezent, Jerry’s Pizza deține 21 de magazine, iar zona de livrare acoperă integral orașele Bucureşti, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Constanţa şi parţial zonele limitrofe acestora.

Articolul precedentTipografia Rottaprint anunță investiții de 4 milioane de euro în 2020
Articolul următorModern Buyer şi KeysFin vor lansa ediţia a V-a a analizei industriei de distribuţie în retail şi HoReCa
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com