Irinel Popescu, Director Retail al METRO Cash & Carry România, speaker-invitat la Retail 2021: Câştigător în proximitate

Pe 21 mai 2021, Irinel Popescu, Director Retail al METRO Cash & Carry România, este invitatul Modern Buyer la evenimentul de business Retail 2021: Câştigător în proximitate. Reprezentantul METRO va prezenta strategia companiei pe segmentul de proximitate pentru anul în curs.

Irinel Popescu și-a început cariera în METRO în urmă cu aproape 20 de ani. Până în 2006, a ocupat pe rând funcția de Team Leader al Departamentului de Camping Sport și Șef al Departamentului Non Food al METRO Craiova. A preluat ulterior rolul de director de magazin în cadrul Real România. Între 2011 și 2015 a ocupat poziția de Director Regional la Tesco Ungaria și a revenit în echipa METRO pentru a coordona implementarea și dezvoltarea programului de franciză LaDoiPasi. În 2020 a fost numit Director Retail al METRO Cash & Carry România.

Din dorința de a-și demonstra susținerea față de afacerile dezvoltate în comunitățile locale, METRO Cash & Carry România este și partener principal al acestui eveniment.

Proximitatea continuă să fie pe un trend crescător, fiind unul din cele mai importante trei criterii în alegerea destinaţiei pentru cumpărături. Jucătorii din industria de retail din România au reuşit să aducă segmentul de proximitate în topul preferinţelor cumpărătorilor, iar criza sanitară a accelerat succesul de care se bucură acest format la noi.

Vom confirma aceste afirmații în cadrul evenimentului, prin datele furnizate de agenția de cercetare de piață GfK.
Vom vorbi, aşadar, despre retailul de proximitate atât în segmentul de modern trade, cât şi în segmentul de tradiţional trade. Modern Buyer își propune să aducă în faţa participanţilor speakeri de top din industria de Retail şi FMCG pe care îi vom prezenta în zilele următoare.

Subiecte pe care le vom aborda în cadrul conferinței:

-Expansiunea în 2020 şi 2021 pe formatul de proximitate (deschideri, investiţii, remodelari)
-Diferenţiere între jucătorii de proximitate. Care sunt elementele ce pot genera diferenţiere: sortiment, pozitionare, strategii promotionale etc;
-Misiuni de cumpărare în proximitate – implicaţii asupra strategiei retailerilor și furnizorilor FMCG;
-Câştigător în proximitate – pe ce mizează atât retailerii, cât şi parteneri lor, furnizorii, pentru a câştiga în segmentul de proximitate? Care sunt provocările acestui format şi ce soluţii funcţionează?
-Strategia win – win în formatul de proximitate, pe înţelesul antreprenorilor și producătorilor FMCG (aici vom afla ce condiții impun retailerii partenerilor din FMCG, dar și cum își propun să le susțină producția).

Retail 2021: Câştigător în proximitate va avea loc în format digital, pe My Connector, o platformă web inovativă (ce asigură accesul live la sesiunile de prezentări, schimbul de cărți de vizită cu partenerii din sectorul de business, discuții one to one cu alți participanți, înainte și în timpul evenimentului, posibilitatea de a adresa întrebări și interveni în dezbatere, vizite în zona Expo Area).

Informații despre modalitățile de participare la acest eveniment, dar și despre cum puteți dobândi caliltatea de partener, puteți obține de la echipa Modern Buyer, prin e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; maria.hurduc@modernbuyer.ro și la telefon +40 767 118 833, respectiv +40 729 880 041.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here