Ionuț Gherle, Optimall: În ultimii 15 ani, am reușit să integrăm soluția noastră cu 73 de sisteme de gestiune

În cadrul conferinței Retail & HoReCa Distribution organizate de Modern Buyer la Sinaia, Ionuț Gherle – Executive Director Divizia Optimall by AROBS, a prezentat soluțiile de mobilitate pe care compania AROBS – Transilvania Software le implementează în companiile producătorilor și distribuitorilor FMCG.

El a menționat în primul rând sistemul de monitorizare a flotei (TrackGPS) și de automatizare a forței de vânzări (Optimall SFA). Aplicația de automatizare a forței de vânzări s-a dovedit a fi unul dintre cele mai de succes produse ale companiei. Optimall SFA, prima soluție software românească de automatizare a forței de vânzări, rulează pe orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android. Aplicația SFA pentru agenți oferă utilizatorilor un design prietenos, o interfață intuitivă și ușor de utilizat.

Optimall by AROBS și-a crescut continuu portofoliul de soluții de mobilitate, dezvoltând nu doar soluții de automatizare a forței de vânzări (Optimall SFA), ci și alte soluții inovatoare:
– soluție de gestionare a proceselor dintr-un depozit (Optimall WMS)
– soluție de optimizare a livrărilor (Optimall Logistic)
– soluție de inventariere a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar (Optimall SMIS)
– soluție de business intelligence (Optimall BI)

„Am intrat pe piață cu o soluție independentă, prin care ne integrăm cu ERP-ul d-voastră, ceea ce nu ar presupune costuri de schimbare a sistemului de gestiune, deoarece reușim să integrăm soluțiile Optimall cu orice sistem de gestiune. În ultimii 15 ani, am reușit să integrăm soluția noastră cu 73 de sisteme de gestiune, ceea ce denotă flexibilitatea cu care venim în întâmpinarea nevoilor d-voastră.”

Soluția de analiză și raportare (Optimall BI) permite monitorizarea în timp real a oricărei activități a firmei, fie că este vorba despre producție, rețea de magazine, achiziții.
Optimall WMS (Wharehouse Management System) – este o soluție de automatizare a proceselor dintr-un depozit, care permite gestionarea mai ușoară a fluxurilor de lucru, de la recepții, ieșiri de marfă și inventar, totul printr-un sistem de validare de coduri de bare.

„Este produsul nostru propriu, l-am dezvoltat de la zero, anul acesta am trecut la versiunea III. Am trecut soluția mobilă pe care o utilizează gestionarii pe sistemul de operare Android. Începând cu 14 ianuarie 2020, Microsoft nu va mai acorda suport pentru Windows Mobile sau Windows CE. Toate terminalele care folosesc Windows Mobile nu vor mai primi suport Microsoft.”

„Pe partea de monitorizare flotă auto suntem numărul 1 în țară, după achiziția de anul trecut a SAS GRUP SRL (firma care deținea platforma Alarma.ro) și în acest moment oferim un pachet complet și aducem o soluție mai competitivă decât până acum, care să satisfacă nevoile d-voastră.”

„Anul acesta venim cu un produs nou Optimall Logistic, o soluție TMS (Transport Management System) prin care automatizăm livrările – venim cu o aplicație web prin care dispecerii pot să vadă tot ce trebuie livrat, aranjăm marfa în mașini, optimizăm încărcarea etc.”

Optimall Logistic le oferă atât dispecerilor, cât şi şoferilor livratori soluţia optimă privind planificarea automată a comenzilor de transport.

“Am venit și cu o aplicație mobilă pentru șoferi, cu o interfață simplă, prietenoasă (șoferul primește toate informațiile despre client, despre marfă și despre destinația livrării pe tabletă). Se integrează cu orice ERP și cu orice soluție de warehouse management existentă și aplicație de monitorizare-flotă (TrackGPS).”

AROBS Transilvania Software este un furnizor global de soluții ready-to-use și software personalizat, bazat pe cele mai noi tehnologii. Ceea ce îi diferențiază pe ei de celelalte companii software, este expertiza de business în industriile automotive, travel & hospitality, life science și enterprise solution.

Compania clujeană s-a extins în ultimii ani cu birouri în țară și în afara ei. În România, compania are încă 7 filiale locale, iar în afară, birourile sunt deschise în Indonezia, Republica Moldova, Ungaria, Germania, Anglia, Olanda și Belgia.

Articolul precedentBogdan Buzu-Vasilache, Balkanica Distral, vine la Ro Export Forum
Articolul următorVenituri de 1,87 miliarde EUR, în creștere cu 9,3% față de 1,71 miliarde din 2017, pentru Lavazza (creștere organică de 6,6%)
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro