Hochland lansează Grünländer

Hochland își îmbogățește portofoliul de produse cu un brand nou, dar deja consacrat pe piața din Germania: Grünländer. Brânza Grünländer este disponibilă în magazinele din comerțul modern din România începând cu iulie 2018.

Noul brand intră pe piață cu un portofoliu complet, format dintr-o varietate de sortimente și opțiuni de consum: Gust Delicat, Gust Intens, Light și Cremos – disponibile în cinci tipuri de împachetare. Portofoliul cuprinde produsul în formă de felii standard, dar și într-o formă de feliere inovatoare, care induce o percepție a gustului la un nivel superior – Felii Extrafine. Produsul poate fi, de asemenea, găsit la vitrina asistată.

O propunere aparte este și platoul cu brânzeturi Grünländer – Selecție de Gusturi – care le oferă consumatorilor posibilitatea de a descoperi trei tipuri de brânzeturi într-un singur ambalaj.

Cu un ambalaj dedicat pentru piața din România, integrat sub brandul Hochland, Grünländer aduce promisiunea de „Brânza cu suflet verde”, având la bază o rețetă unică de brânză maturată, care folosește ingrediente naturale, fără arome sau conservanți și fără OMG (organisme modificate genetic).

Produsele Grünländer sunt obținute din lapte colectat de la vaci care consumă hrană fără organisme modificate genetic. Prin urmare, toate produsele noului brand dețin certificarea VLOG Standard, care atestă faptul că în procesul de producție al acestora nu există organisme modificate genetic.

 

Articolul precedentPiața europeană a uleiului de măsline în 2018 – scădere în volum, dar o valoare crescută comparativ cu 2017
Articolul următorLidl extinde oferta de legume cu specific românesc cu ardeiul gras Arum și ardeiul iute Jovial
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.