Handsome Monk estimează o creștere de 25% în 2018, până la 500.000, pe piața locală

0
273
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Handsome Monk estimează o creștere de 25% în 2018, până la 500.000, pe piața locală
În primul an de la deschidere, Handsome Monk a înregistrat o cifră de afaceri de 400.000 de euro, iar pentru 2018 estimează o creștere de 25%, de până la 500.000 euro, bazându-se pe intensificarea traficului în mall, dar și pe activitățile de marketing și de creștere a brand awareness-ului.

Handsome Monk Coffee House anunță, pentru anul în curs, deschiderea a trei cafenele în sistem franciză în București, iar planurile de dezvoltare vizează extinderea în Cluj, Timișoara, Arad, Brașov, Constanța.

„În primul an de activitate ne-am concentrat pe consolidarea brandului și familiarizarea clienților cu acesta, mai ales că și noi și mall-ul (Park Lane) eram la început de drum. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv așa că, astăzi, ne bucurăm de rezultatele obținute și mai ales că am reușit să fidelizăm aproximativ 300 de clienți care ne-au trecut pragul zilnic și care acum petrec aici circa 20-30 de minute. În 2018 ne propunem să deschidem cu succes cele trei francize planificate, iar începând cu anul viitor să inaugurăm câte cinci pe an”, a declarat Călugăru Frumosu, Owner Handsome Monk.

Cele mai cerute produse Handsome Monk sunt Milk Caramel Machiatto, Caramel Mocha Latte, Milk Caramel Creamy Cooler sau Caramel Mocha Cooler.

Pentru 2018, cafeneaua pregătește deschiderea a trei francize, care au beneficiat de finanțarea Start Up Nation. Taxa de franciză este de 10.000 de euro, iar deschiderea unei cafenele durează de la două luni până la un an, în funcție de tipul finanțării și necesită o investiție de aproximativ 80-100.000 de euro.

Piața cafenelelor din România este în plină dezvoltare și are un potențial foarte mare, mai ales că în România există doar trei dintre cele mai extinse zece lanțuri de cafenele internaționale.

”Cafenelele de specialitate apărute în ultimii ani, cel puțin în București, ne bucură și ne întăresc convingerea că oamenii au o deschidere către această ramură și caută calitate și informare pentru ceea ce consumă”, completează Frumosu.

Pe lângă activitatea de self-service, brew bar-ul este activitatea prin care Hansome Monk se diferențiază, oferind iubitorilor de cafea, rețete unice, gusturi și arome variate, alături de un barista și de produse din țări de origine precum India, Columbia, Etiopia, Guatemala, Kenya, Nicaragua sau Brazilia. Clienții se pot bucura și de oferta juice barului Forever Green, care oferă sucuri proaspete, smoothie-uri și bowls.